Gå til innhold

C Soap - skurekrem, hva bruker dere den til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt denne skurekremen som skal være så bra til "alt". Hva bruker dere den til? Er den virkelig god til "alt" eller har jeg bare falt for gode markedsføringstriks?

Anonymkode: a14c8...164

Skrevet

Er det den i en rund boks, helt fast i formen som man skummer opp med svamp? I så fall bruker jeg den på platetoppen (keramisk topp), i utslagsvasken og i oppvaskkummen på kjøkkenet (blir skikkelig fin og blank), vi har brukt den på flekker på båten (plastbåt) og sikkert andre ting jeg ikke kommer på i farta. Prøvde den på stekebrettene, men synes Svint er mer effektivt der.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Elsker C produktene! Denne skurekremen bruker jeg til omtrent alt egentlig. Mye på kjøkkenet, bruker den for å rense dusjen, toalettet (egen boks kun for dassen) og alle kjipe flekker rundt om i huset. Bruker alle produktene og er veldig fornøyd, men skurekremen er nok min favoritt!

Anonymkode: 2def5...5e7

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker den på koketoppen, kjøkkenvasken, kjøkkenbenken, dusjveggene. Den tar skikkelig kjipe flekker og i mine øyne er den virkelig super og ikke minst uunnværlig. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor selges den såpen?

Anonymkode: b2a89...642

Skrevet

Mange helsekostbutikker har den. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvor selges den såpen?

Anonymkode: b2a89...642

De selger den på Home & Cottage, og i mange nettbutikker.

Skrevet

Takk for tips! Jeg har lest den til og med kan brukes på hvite sneakers  🙂

Anonymkode: a14c8...164

Skrevet

Neh, har den - men bruker den ikke 😅 🤷‍♀️

Synes ikke den var noe spesielt fantastisk jeg, da. Hverken på speil eller stekeplate. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke brukt disse produktene, men har lagt merke til masse reklame derfra de siste ukene. Blir da litt skeptisk og avventende..

Anonymkode: 36220...a2d

• Liker 1
Skrevet

Produktene er helt ufattelig overpriset.

Anonymkode: 704fa...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...