Valentin Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 hei. Er det noen her på forumet som har profil, evnt vet hvordan man får bruker på einnsyn? Om det er noe feil på siden eller lignende. jeg har prøvd å opprette bruker og fått tilsendt aktiviseringslenke men når jeg prøver å logge inn kommer det feil e-post/passord. Når jeg trykker glemt passord så får jeg heller ikke lenke med å resette passord. Dvs jeg får ikke opprette bruker. https://einnsyn.no
PoisonIwy Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Vet ikke om det er noe galt. Men har bruker. Så kan sikkert søke opp noe for deg om du vil.
Valentin Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2022 PoisonIwy skrev (4 timer siden): Vet ikke om det er noe galt. Men har bruker. Så kan sikkert søke opp noe for deg om du vil. Takk som byr men det går nok bra, jeg sendte de mail og får prøve til uken igjen å se om man kommer inn da. Er flere ting man skal sjekke og kan være greit å ha mulighet på egen hånd sånn til fremtidige ting også:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå