AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Hvem tar man kontakt om man vil bli lærervikar? Rektor, assisterende rektor, undervisningsinspektør? Eller noen andre? Anonymkode: 1cda0...a68
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem tar man kontakt om man vil bli lærervikar? Rektor, assisterende rektor, undervisningsinspektør? Eller noen andre? Anonymkode: 1cda0...a68 Jeg jobber som lærervikar. Fantastisk jobb om man trives med å jobbe med barn. Helt sinnsykt bra betalt i forhold til mange andre typer vikarjobber. Jeg tjener like mye på halvannen uke som lærervikar som jeg gjorde på en måned i barnehage. Send mail med CV til ulike skoler i nærheten av der du bor. Sendte selv til 10 skoler, fikk svar bare fra 3, men ble ansatt som vikar samme dag som jeg var på intervju ved den første skolen. I tillegg er det jo digg arbeidstid. Du jobber fra 08.30 til ca 13-14 om du ikke jobber på SFO. Har fri i alle skolens ferier, men klarer deg likevel godt økonomisk på lønna fra resten av året. Anonymkode: d60b9...524 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg jobber som lærervikar. Fantastisk jobb om man trives med å jobbe med barn. Helt sinnsykt bra betalt i forhold til mange andre typer vikarjobber. Jeg tjener like mye på halvannen uke som lærervikar som jeg gjorde på en måned i barnehage. Send mail med CV til ulike skoler i nærheten av der du bor. Sendte selv til 10 skoler, fikk svar bare fra 3, men ble ansatt som vikar samme dag som jeg var på intervju ved den første skolen. I tillegg er det jo digg arbeidstid. Du jobber fra 08.30 til ca 13-14 om du ikke jobber på SFO. Har fri i alle skolens ferier, men klarer deg likevel godt økonomisk på lønna fra resten av året. Anonymkode: d60b9...524 Takk for tips. Hvilket trinn jobber du på? Anonymkode: 1cda0...a68
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg jobber som lærervikar. Fantastisk jobb om man trives med å jobbe med barn. Helt sinnsykt bra betalt i forhold til mange andre typer vikarjobber. Jeg tjener like mye på halvannen uke som lærervikar som jeg gjorde på en måned i barnehage. Send mail med CV til ulike skoler i nærheten av der du bor. Sendte selv til 10 skoler, fikk svar bare fra 3, men ble ansatt som vikar samme dag som jeg var på intervju ved den første skolen. I tillegg er det jo digg arbeidstid. Du jobber fra 08.30 til ca 13-14 om du ikke jobber på SFO. Har fri i alle skolens ferier, men klarer deg likevel godt økonomisk på lønna fra resten av året. Anonymkode: d60b9...524 Hva har du i timelønn? Anonymkode: 5b616...dae
Snabeltann Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Lærertimer fra ca 350,- Assistenttimer fra ca 160,- https://www.pedagogstudentene.no/studenthverdagen/lonn-som-larervikar/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå