bundaberg Skrevet 4. februar 2022 #1 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Hei, Slik som mange andre hadde jeg tenkt å starte 2022 med trening, aktivitet og livsstil. Jeg tenkte å begynne på SATS og bare jeg som reagerer på prisene som de opererer med eller er dette normale priser i Oslo spesielt? Flere her som trener på SATS? Er det verdt prisen? Endret 4. februar 2022 av bundaberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Del Skrevet 4. februar 2022 Alt er dyrere i pandemien. De fleste sentre hadde tilbud i januar så synd du gikk glipp av dem Anonymkode: 8e54a...3f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Del Skrevet 4. februar 2022 SATS er jo svindyrt uansett da. Ikke pandemi, eller ikke. overhodet ikke verdt prisen... Anonymkode: edcd9...cf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Del Skrevet 4. februar 2022 du finner treningsenter som koster 350kr mnd. De har som regel at du trenger for trening. Anonymkode: 567ea...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #5 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Alt er dyrere i pandemien. De fleste sentre hadde tilbud i januar så synd du gikk glipp av dem Anonymkode: 8e54a...3f2 Nei, de hadde ikke tilbud i Januar. Jeg sjekket og kjenner også instruktører på Sats. Ingen tilbud i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #6 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): SATS er jo svindyrt uansett da. Ikke pandemi, eller ikke. overhodet ikke verdt prisen... Anonymkode: edcd9...cf0 Det kommer an på hvor mye du bruker det. Om du trener 4 g i uka koster det 36 kr gangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg trener på Fresh nå og jeg er fornøyd, men tok en prøvetime hos Sats for noen uker siden og stemninga, romfølelsen og alt var mye bedre. Fresh er ganske "no bullshit", har det meste av utstyr og jeg har likt alle gruppetimene jeg har deltatt på, men Sats har generelt færre folk og komforten er høyere, de har også et par apparater Fresh ikke har. Vurderer å bytte selv om prisen er litt stivere, det eneste jeg ikke liker med Sats er at de ofte har dårlige åpningstider på kvelden for en kveldstrener som meg. Færre fjortiser enn hos Fresh gjør at jeg sannsynligvis kommer til å bytte etterhvert da. Anonymkode: eaaad...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 0.43): Sats har generelt færre folk SATS har generelt flere folk. Trente på flere SATS i Oslo og det er ganske fullt etter jobb, kvelder og helger. Såpass ille at det blir kø på apparater. Anonymkode: 55efe...c79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Del Skrevet 10. februar 2022 On 2/4/2022 at 12:57 PM, bundaberg said: Hei, Slik som mange andre hadde jeg tenkt å starte 2022 med trening, aktivitet og livsstil. Jeg tenkte å begynne på SATS og bare jeg som reagerer på prisene som de opererer med eller er dette normale priser i Oslo spesielt? Flere her som trener på SATS? Er det verdt prisen? Er denne prisen inkludert gratis gruppetimer? I så fall er det helt OK. Finnes både dyrere og billigere i Oslo, men skal man ha "alt inkludert" så er 500-700 kr å forvente (dessverre). Anonymkode: 792f0...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er denne prisen inkludert gratis gruppetimer? I så fall er det helt OK. Finnes både dyrere og billigere i Oslo, men skal man ha "alt inkludert" så er 500-700 kr å forvente (dessverre). 759,00 uten binding 12 måneder. Med binding blir det 659,00 på ett senter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 659,- er ikke så ille om man er med på flere gruppetimer i uka, dusjer der og generelt liker å være på senteret. Da har man ikke så mye tid til å bruke penger på annet heller 😅 Jeg måtte faktisk gå inn å se selv hva som var inkludert her, og da kommer det faktisk opp at det er en kampanje nå hvor man bare betaler 199,- frem til 1. april. Jeg ville nok også valgt å betale 20 kr ekstra i mnd for å kunne benytte andre sentere i regionen. Bare i Oslo er det mange senter som er veldig nærme hverandre. Ikke alle sentrene har lik atmosfære, ulike gruppeinstruktører, og kanskje noen er fullere på visste tidspunkt enn andre. Å kanskje måtte bruke litt mer tid på å komme seg til et annet senter som du foretrekker er da helt klart verdt det. Nå er jeg ikke sånn veldig glad i treningssenter selv, og har i tillegg bosatt meg litt utenfor Oslo, så å komme meg på senter kommer ikke til å skje nå i alle fall. Men jeg har trent litt på senter før, de gangene jeg har hatt mulighet til å bli med andre, fått rabattert månedskort og diverse, og det er ganske mye gøy å finne på i noen uker. Men 12 mnd abonnement er for meg helt bortkastet. Når jeg har mulighet til å være ute, så frister det veldig lite å dra på senter. Hadde ikke "alle" andre trent på senter i januar, så hadde jeg nok vurdert det. Med det hålkeføret + vind som har vært nå i januar, har det vært alt for lite utetrening. Om du er veldig usikker på om du vil trene på senter, så ville jeg gått for abonnementet uten binding. Det er mye billigere å bryte etter 2 mnd da, enn å ha støttemedlemskap i 10 mnd til. Det er da bare snakk om 100 kr ekstra i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 11. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 11. februar 2022 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Del Skrevet 12. mars 2022 Synes absolutt at Sats er verdt prisen, ja. Trente på Fresh Fitness før. Stor forskjell i lokaler, utstyr, plass osv. Anonymkode: d976c...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #15 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg synes absolutt ikke sats er verdt prisen (har ikke prøvd de i Oslo da). Jeg bruker selvbetjent treningssenter, de er rimelige og har alt jeg trenger. Der kan jeg også velge å reise på tidspunkt med få folk siden de er åpne døgnet rundt. Gruppetimer har de ikke, men jeg går aldri på de uansett. Anonymkode: dab86...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå