Gå til innhold

Overhørte samtale på bussen. Griseprat mellom jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når jeg tok bussen hjem så overhørte jeg en samtale mellom tre jenter i 20-års alderen som snakket om en fyr de kjente som hadde stor pikk. Selv om de var påvirket av alkohol overrasket dette meg. Aldri før hørt jenter diskutere pikken til en mann. Uvanlig? Eller bare jeg som er gammeldags?

Anonymkode: a2c24...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

damer ikke så mye bedre selv om de prøver å fremstå slik. Husk: kun menn kan være gris.

Anonymkode: e3393...ce9

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig helt normalt.

Anonymkode: 04424...787

• Liker 6
Skrevet

Stakkars deg som både overhører jenter som griseprater og har en kjæreste som griseprater. Forøvrig er ikke dine utdaterte holdninger til kvinner og seksualitet særlig sjarmerende. 

Anonymkode: 0747a...a58

• Liker 10
Skrevet

Vi diskuterer pikk ofte i min krets. Selv her om dagen snakket jeg og en kollega om det i lunsjen.

Delte dårlige erfaringer.

Noen snakker om ALT, andre om lite eller ingenting.

Tro det eller ei, damer er FORSKJELLIGE.

Anonymkode: cbf35...3ca

• Liker 5
Skrevet

Ganske vanlig blandt alkoholpåvirkede jenter rundt 20 ja. 

Anonymkode: 8bca4...e77

Skrevet

Fint at du introduserte dette temaet også i dette underforumet. Pikkstørrelse hører helt klart hjemme under "vennskap og sosial relasjoner". Har ikke hørt om pikkstørrelse under "klær osv" enda. Hva med noen spørsmål rundt hvilke klær som viser best størrelsen på pikken?

Anonymkode: 84bf5...d79

• Liker 9
Skrevet

Hehe, har jeg aldri noensinne diskutert med venninner. Men det varierer sikkert mellom venninnegjenger, hvordan kulturen er. Nå drikker ikke vi så mye da.

Anonymkode: db909...0d5

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 45 år, og fortalte nylig om størrelsen på penisen til sist mann jeg data, til bestevenninna mi. Men den var så stor, at det var ikke aktuelt å prøve å ha sex med han. Og jeg har jo aldri sett noe i nærheten så stort. Så jeg måtte jo fortelle det til noen.

Og trodde det var normalt å prate om sex med venner jeg.

Anonymkode: 09a29...c81

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I går kveld når jeg tok bussen hjem så overhørte jeg en samtale mellom tre jenter i 20-års alderen som snakket om en fyr de kjente som hadde stor pikk. Selv om de var påvirket av alkohol overrasket dette meg. Aldri før hørt jenter diskutere pikken til en mann. Uvanlig? Eller bare jeg som er gammeldags?

Er du mann og veldig ung og uerfaren? Selvfølgelig snakker vi om menn, sikkert mer detaljert enn menn gjør om kvinner 😂

Anonymkode: e55c9...0a1

• Liker 7
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller bare jeg som er gammeldags?

Enten naiv eller gammeldags.  🤣  Har overhørt tilsvarende selv flere ganger.  

Skrevet

Med tanke på hva jeg har overhørt edrue vgs-elever diskutere på skolen, tror jeg ikke det finnes noe tema som alkoholpåvirkede damer ikke kan diskutere hvor det skulle være...

• Liker 4
Skrevet

Jeg prater gjerne om sexdetaljer med venninner, spesielt da vi var i 20-årene og ikke hadde faste partnere som vi har nå. Jeg snakker gjerne om penisen til en tilfeldig kar jeg hadde med meg hjem en kveld dersom det var noe interessant å si om den (måtte fortelle om den enorme penisen til en bartender jeg hooket opp med en gang, fordi den faktisk var for stor til at vi klarte å gjennomføre penetrering, haha), men jeg har aldri diskutert penisen til en mann jeg har vært i forhold med. 

Anonymkode: 55124...027

• Liker 3
Skrevet

Vi snakker om det meste. Hvorfor synes du det er grisete?? Er det grisete om menn snakker om damer? Tror du damer snakker mindre om disse tingene enn menn? Er alle griser? 

De fleste jeg kjenner snakker kanskje ikke sånn på bussen da..

Anonymkode: 0cd4d...b48

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet

Er helt vanlig. Kanskje ikke på bussen da.

Men alkohol bryter jo ned litt hemninger 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du syntes disse jentene i 20-års alderen var ille, har du aldri hørt tre kvinnfolk i førtiårene snakke om kuk...!😳

• Liker 4
Skrevet

Ikke uvanlig. 

For min del snakker jeg aldri om kjærester eller ekser, men bekjente har nok vært omtalt ja, særlig han ene 🐴🐎

Anonymkode: 92470...35b

Skrevet

Normalt for 20-åringer kanskje, men ikke på en buss.

• Liker 1
Skrevet
Troyamin skrev (På 4.2.2022 den 14.59):

Hvis du syntes disse jentene i 20-års alderen var ille, har du aldri hørt tre kvinnfolk i førtiårene snakke om kuk...!😳

Hva er så interessant med kuk at det må snakkes om? 

Anonymkode: 6b018...c86

Skrevet

Tror dette varierer veldig. Som alt annet. Til tross for lang periode med uteliv, alkohol og festing var ikke detaljene i sex noe tema blant mine venninner og bekjente. Husker ei som fortalte litt vel mye, men hun var VELDIG spesiell på alle måter. Vi snakka om menn, men ikke om kjønnsorganer eller detaljer i sex.

Anonymkode: 9cdba...60b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...