AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Del Skrevet 4. februar 2022 Hei. Jeg skal møte selgeren senere i dag, kommer mest sannsynlig til å kjøpe gjenstanden. Den koster 50k. Hvordan skal jeg betale da? Vippse 10 ganger? Betale i nettbanken der og da? Hehe, føler meg litt flau, hva ville dere gjort? Anonymkode: 70473...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg pleier å spørre selger om hvordan de ønsker betaling jeg. Anonymkode: b600f...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 4. februar 2022 #3 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg vippset tre ganger når jeg kjøpte gjenstand for 15 000. Jeg ville ikke godtatt bankoverføring som ikke går direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Del Skrevet 4. februar 2022 Spør vedkommende. Jeg har betalt med vipps over flere omganger for å unngå gebyr, noen foretrekker bankoverføring fordi de ikke har vipps. Anonymkode: f9325...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Del Skrevet 4. februar 2022 Det burde gå greit med en bankoverføring og handshake. Anonymkode: 54993...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 4. februar 2022 #6 Del Skrevet 4. februar 2022 De fleste banker har en mulighet for straksoverføring i nettbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Del Skrevet 4. februar 2022 Med mindre overføringen kommer med en gang så ville jeg ikke ha godtatt babkoverføring. Da ville jeg i så fall ikke ha overlevert gjenstanden før pengene var på konto. Så dersom du skal betale med bankoverføring så bør du sjekke godt at banken din tilbyr straksoverføring, ellers står dere i ei knipe (selgeren fordi han ikke vil overlevere gjenstanden før betalingen er mottatt, du fordi du ikke har noen garanti for å få overlevert gjenstanden når betalingen da går igjennom) Så å Vippse 10 ganger høres ut som et greit alternativ, men da må dere jo begge være gode på å holde tellingen... Gebyret for å Vippse hele summen på en gang blir vel 500 kr, og det er det jo greit å unngå. Så sjekk med selger hva han foretrekker. Anonymkode: 2fc7b...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå