AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Ser at det er en annen tråd her et sted om ei som skulle overraske fyren i døra med fint undertøy. Jeg skal gjøre noe av det samme, og jeg trenger seriøst litt input på hvordan man gjør sånt uten at det blir megateit😆 Kjøpte for en stund siden noe sånn gjennomsiktig bodysuit-aktig som dekker nesten hele kroppen, med fine blonder og detaljer - jeg synes den er råstilig, og jeg føler meg veldig komf i den selv! Men jeg har jo ikke brukt den foran kjæresten min, da. Han ga meg - mest på kødd - noe lignende, men uten strømpebukse-delen. Det syntes han var gøy, så tror han vil like det jeg har. Greia er: VI bor ikke sammen, så jeg skal til han nå søndag. Jeg hadde hatt lyst til å ha den greia på meg under kåpa og overraske han den veien. (Jeg tar noe enkelt over som jeg skreller av meg i oppgangen - håper ikke naboene i blokka kommer ut da! Men hva gjør jeg når han åpner døra? Jeg ser liksom ikke for meg at han hiver seg over meg😅 Jeg har spurt han en gang om hva han mener om å bli overrasket på døren, og han mente det sikkert hadde vært fint. Men ser for meg at det blir sånn "Ja, her er du, ja. Den der var fin!" Og dersom jeg ikke klarer være litt mer badass, frykter jeg at det ender med at vi setter oss ned for å se på Rådebank, bare at jeg er iført noe litt annet enn ellers Kunne sikkert ventet til kvelden, men da er han ofte trøtt og uinspirert og ikke interessert i å gjøre noe (ja, det er et lite issue hos oss på vinteren, og litt av grunnen til at jeg prøver tenke litt nytt). Eller er det mer classy å vente til vi skal legge oss? Er ikke så veldig dristig og rå til vanlig, så dette blir litt utenfor min komfortsone. Men viktigst: Hvordan fremstår jeg som en selvsikker dame med litt kul attitude iført noe sånt?? Anonymkode: d32ab...dce
Doktor Dyregod Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Bare smil du. Resten ordner kåtskapen. Lykke til🤞🤞
Gjest jordnærjinte Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Jeg overrasker han jeg driver med, med sexy undertøy innimellom. Har aldri vist det frem når han åpner døren, fordi man må jo uansett gå inn, ta av seg sko osv😅Så kan fort bli litt kleint hvis man ikke har mulighet til å gripe inn med en gang. Jeg har pleid å bare kle av meg hvis han f.eks står på kjøkkenet eller ordner noe, så tar jeg av meg klærne og står der i det sexye undertøyet. Da tar det ikke lang tid før han kommer og tar meg. Jeg pleier bare stå og fnise og se på han med litt sånn «knull meg»-øyne.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Et kåt blikk, gjør deg til inntil det går av seg selv, så blir det bra Anonymkode: 337e3...37c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Herregud jeg savner sånt! Det er vel bare å åpne døra og stråle av selvtillit, så får han forhåpentligvis sparka av seg skoa et sted på vei inn! Evt. kan du jo ha den på en gang du drar på besøk til han, under en lang kåpe? Anonymkode: e698d...30b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 jordnærjinte skrev (8 minutter siden): Jeg overrasker han jeg driver med, med sexy undertøy innimellom. Har aldri vist det frem når han åpner døren, fordi man må jo uansett gå inn, ta av seg sko osv😅Så kan fort bli litt kleint hvis man ikke har mulighet til å gripe inn med en gang. Jeg har pleid å bare kle av meg hvis han f.eks står på kjøkkenet eller ordner noe, så tar jeg av meg klærne og står der i det sexye undertøyet. Da tar det ikke lang tid før han kommer og tar meg. Jeg pleier bare stå og fnise og se på han med litt sånn «knull meg»-øyne. Jaaa, det er jo det med at jeg tross alt ankommer i vintersko og ryggsekk, og jeg tenkte litt på hvor jeg skulle gjort av det. Kan ikke legge det fra meg nede ved inngangen heller, liksom😅 Godt tips med kle av mens han gjør noe annet! Mulig jeg går for det! TS Anonymkode: d32ab...dce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud jeg savner sånt! Det er vel bare å åpne døra og stråle av selvtillit, så får han forhåpentligvis sparka av seg skoa et sted på vei inn! Evt. kan du jo ha den på en gang du drar på besøk til han, under en lang kåpe? Anonymkode: e698d...30b He he, er jeg som skal til han. Jeg bare føler det er litt festbrems med vintersko og ryggsekk på slep. Men mulig det er pirk☺️ Jeg føler jeg skaper skikkelig fallhøyde om jeg går for litt finere sko og ordner hår og sminke i tillegg hvis det er laber reaksjon, men sånn kan jeg ikke tenke - blir ikke mye schwing over meg selv da med en slik innstilling. Hvor ille kan det gå, liksom?☺️ Anonymkode: d32ab...dce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Jeg hadde ventet til en dag han kommer på besøk til deg, så kan du åpne døren ikledd bodysuit-en. Med høye hæler og ikke vinterstøvler 😁 Anonymkode: 2824d...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ventet til en dag han kommer på besøk til deg, så kan du åpne døren ikledd bodysuit-en. Med høye hæler og ikke vinterstøvler 😁 Anonymkode: 2824d...e0d Ja, var det jeg og så på som mest optimalt, men det er sjelden jeg er hjemme alene uten datteren min på 8😆 Får håpe isen og snøen smelter innen søndag så jeg kan ta på meg noen fancy sko. Eller bare ta dem med og skifte ved inngangsdøren nede😄 Anonymkode: d32ab...dce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, var det jeg og så på som mest optimalt, men det er sjelden jeg er hjemme alene uten datteren min på 8😆 Får håpe isen og snøen smelter innen søndag så jeg kan ta på meg noen fancy sko. Eller bare ta dem med og skifte ved inngangsdøren nede😄 Anonymkode: d32ab...dce Eller har du kanskje noen høye støvletter som kan se litt sexy ut? Anonymkode: 2824d...e0d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Jeg tror jeg hadde dyttet han svakt på brystet bakover, begynt å kysse samtidig som jeg hev av meg sko og jakke i en fart og førte han inn til soverommet. Blir litt rotete, men skikkelig sexy. Da slipper du også å være redd for at han ikke skal reagere "riktig", ta kontrollen selv! Anonymkode: bceb1...54f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Eller har du kanskje noen høye støvletter som kan se litt sexy ut? Anonymkode: 2824d...e0d Skal se om jeg finner noe brukbart!;) TS Anonymkode: d32ab...dce
Fjaselina Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Det er minst like bra å stille i kåpe/jakke som du kan opne før du ringer på, slik at han ser at det skjer noko spennande under...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror jeg hadde dyttet han svakt på brystet bakover, begynt å kysse samtidig som jeg hev av meg sko og jakke i en fart og førte han inn til soverommet. Blir litt rotete, men skikkelig sexy. Da slipper du også å være redd for at han ikke skal reagere "riktig", ta kontrollen selv! Anonymkode: bceb1...54f Ja, det er liksom noe sånt som hadde vært gøy, da😎Det er veldig lite meg eller oss, i alle fall sånn med mindre det er stemning for det, men det er kanskje det som er litt av moroa😇 Det kan bli en rimelig klein kveld om det slår feil! TS Anonymkode: d32ab...dce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror jeg hadde dyttet han svakt på brystet bakover, begynt å kysse samtidig som jeg hev av meg sko og jakke i en fart og førte han inn til soverommet. Blir litt rotete, men skikkelig sexy. Da slipper du også å være redd for at han ikke skal reagere "riktig", ta kontrollen selv! Ekstra kult hvis svigermor er på uanmeldt besøk.... Viktig å vise hvem man er... Anonymkode: d895c...895 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 Kjør på.. Gjorde det samme med min eks, bortsett fra at jeg var naken under kåpen 😄 Anonymkode: 2e402...da9
Rosa Dartle Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er liksom noe sånt som hadde vært gøy, da😎Det er veldig lite meg eller oss, i alle fall sånn med mindre det er stemning for det, men det er kanskje det som er litt av moroa😇 Det kan bli en rimelig klein kveld om det slår feil! TS Anonymkode: d32ab...dce Jeg tror ikke han kommer til å tenke over vinterskoene dine når du åpner kåpa og har en bodysuit under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå