AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Nå har jeg fått ny saksbehandler igjen. Er så lei. Jeg var så fornøyd med min forrige. Men det jeg lurer på er blir saken min satt på vent på en måte når jeg får ny saksbehandler? Eller er alt som før? Vær så snill og ikke kom med negative kommentarer her, er ikke i humør til å lese det. Ingen avsporinger. Trenger kun svar på mitt spm, tusen takk 🥰 Anonymkode: 1fc96...7b7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Det kommer jo helt an på hva det er. Saksbehandler i byggesak, nav, aap, ufør, utdanning, kriminalsak, klagesak... Anonymkode: 353d3...638
Rosatoast Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Saken går som regel som før, det blir ikke utsatt pga ny behandler. Det er ihvertfall mine opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer jo helt an på hva det er. Saksbehandler i byggesak, nav, aap, ufør, utdanning, kriminalsak, klagesak... Anonymkode: 353d3...638 Jeg skal søke om ung ufør. Men venter på et møte. Ts Anonymkode: 1fc96...7b7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Rosatoast skrev (1 minutt siden): Saken går som regel som før, det blir ikke utsatt pga ny behandler. Det er ihvertfall mine opplevelser. Så bra Ts Anonymkode: 1fc96...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå