AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg finner ikke igjen tråden med styggeste plagg du har sett, så skriver her. Skjønner ikke hva de har tenkt med: Sikkert varmt men. Er det sirkus med klovner i byen? Anonymkode: 83c3a...e4a 6
Tripptrapp1 Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Hva får deg til å tro at det skal være pent? Det er «fashion». Det er statementplagg, det skal inspirere og appellere til følelser, litt som kunst. Endret 4. februar 2022 av Tripptrapp1 Leif 13
youcancallmejune Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Ca like pent som klovnedrakt vil jeg si, men det er jo noe utenom det vanlige. Man legger merke til dem på gata i alle fall
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Tripptrapp1 skrev (5 timer siden): Hva får deg til å tro at det skal være pent? Det er «fashion». Det er statementplagg, det skal inspirere og appellere til følelser, litt som kunst. Enig i dette Det er jo ikke sånn folk går til hverdags. Det er fashion week Anonymkode: 97370...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Det er ikke pent, men det er iøyenfallende. De prøver å bli intervjuet av Minmote eller noe. Anonymkode: 4bc9f...336
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Liker at folk er forskjellige og at noen liker å skille seg ut fra mengden, jeg 😊 Anonymkode: d5082...91e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Endel av dette var ganske ekstremt, ja. Men ikke alt. Noe kunne jeg faktisk tenkt meg selv, dersom jeg var litt yngre og slankere. Tror heller ikke poenget er at det skal være "pent". Poenget er statement. Bli sett. Være kul. Skille seg ut. Anonymkode: 29cb1...533 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Så mange kule plagg! De eneste jeg ikke likte var disse bobleklærne. Det nederste bildet får meg til å tenke på A$AP Rocky på Met Gala. Ulike, men allikevel er det nooooe der som fikk meg til å tenke på ham😊 Har sett noen bilder her og der som får meg til å tro at enkelte elementer fra 60/70 tallsmoten vil gjøre en retur. Anonymkode: cbf3f...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Disse jobber med å vise fram plagg/mote. Å sammenlikne dem med vanlige folks klær er som å sammenlikne ol- utøvere i langrenn med vanlige folks søndagsturer - det er to forskjellige ting. Disse klærne er ikke ment å være pene. Anonymkode: 3cf94...a4f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Tror jeg snakker for 98% av alle menn i verden når jeg sier at mye av det vi ser i kvinnemotebildet nå for tiden rett og slett er helt vemmelig. Klærne ser jo helt malplassert ut. En svær oversized dressjakke på en liten petite jente som bare får henne til å se ut som svampebob. Eller de høytlivsbuksene med brede ben, gjerne toppet med noen digre kraftige joggesko som får en formfull kvinne til å se 20 x større ut Anonymkode: 422ce...f7d 1
Kate Upton Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Ser ikke ut. De får nok godt betalt for å fly rundt på det viset...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Den gule kåpa var kul da. Men det andre er vel mer se meg se meg, jeg vil at du skal SE MEG!!!!!!! Jeg får litt hetta av sånne bobleskjørt/ dunjakkeminiskjørt. Anonymkode: abc1f...4d1 1
sofie777 Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Her er tråden Skjønner ikke når de går med kjempetykk jakke/overdel og så barfot i pumps (eller andre sko for den saks skyld). Man svetter nesten på overkroppen mens man fryser på bena. I hvilken temperatur kan dette brukes? Endret 4. februar 2022 av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 Las den artikkelen i dag tidleg. Eg forstår ikkje kva dei tenkjer med. Ho med skinnbukse og skinnjakke tok kaka! Anonymkode: e2aef...951 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Godt å høre😊 Har arvet en etter min mor som jeg har lyst til å bruke. Har hengt i skapet i mange år, og brukte det selv i ungdomsårene som begynner å bli rimelig lenge siden. Forbinder derfor jakkene litt med den tiden, så tenkte å høre😊 Anonymkode: 75eae...a53
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Godt å høre😊 Har arvet en etter min mor som jeg har lyst til å bruke. Har hengt i skapet i mange år, og brukte det selv i ungdomsårene som begynner å bli rimelig lenge siden. Forbinder derfor jakkene litt med den tiden, så tenkte å høre😊 Anonymkode: 75eae...a53 Hahaha, svarte visst i feil tråd🤣🤣 Har ikke arvet, eller tenkt til å bruke klær som dette altså😂 Anonymkode: 75eae...a53 1
Gjest Paramount Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 En moteekspert bestemmer selv hva som er pent, gjerne noe oppsiktsvekkende. Alltid noen som er villige til å tro på det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hahaha, svarte visst i feil tråd🤣🤣 Har ikke arvet, eller tenkt til å bruke klær som dette altså😂 Anonymkode: 75eae...a53 Og takk Gud for det 😂 Anonymkode: 9120e...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå