AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er tynnfeit, med lav kroppsvekt, men mye fett og ingen muskler. Litt usikker hvordan jeg skal gjøre noe med det. Trener styrke, men har jo mye fett så muskler vises ikke. I tillegg vet jeg ikke hvordan jeg bør spise mtp at fett forbrennes hvis han er i underskudd, og muskler bygges i overskudd. Tips? Anonymkode: f019e...1b8
Sandum.PT Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Jeg ville spist ca. i vedlikehold og passet på at proteinmengden er høy nok. Deretter trent konsekvent og riktig styrketrening over tid. Det er flere eksempler i forskningen på at dette øker muskelmassen og senker fettmassen 😊
Marshall Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Jeg ville først og fremst trent store muskelgrupper som rumpe, bein, rygg og bryst + kjernemuskulatur. Musklene vil vise etter hvert, så ha tålmodighet. Hvis du har problemer med å få i deg nok mat, kan proteintilskudd være bra rett etter trening. Kjøtt, melk, egg og fisk inneholder mye proteiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå