Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe en i-pod eller lignende i julegave til sønnen min. Finnes det noen nyere tester på slike - er det noen som har noe å anbefale ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det finnes vel strengt tatt bedre spillere enn ipod. Ta en titt også på Creative og iRiver, hvis ikke sønnen din er fjortiz som må ha en kewl iPod fordi alle andre har det :).

Denne synes jeg så fin ut, ikke var den noe stor heller i fysisk størrelse, og har nesten dobbel lagringskapasitet i forhold til iPod med samme pris. Også støtte for flere filformater.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312956&cks=SER

Den ønsker jeg meg til jul, hvis jeg kan få av deg ;).

Skrevet

Takk for svaret - enig, den så kjempefine ut. Og nei, sønnen min er 19 - så han er kommet over fjortis-alderen - bare jeg som ikke klarer å følge med på alt ;)

Skrevet

hardware.no har en god oversikt her: http://prisguide.hardware.no/cat.php?cat_id=20

Skal kjøpe en selv snart. Jeg har iallefall to kriterier

1) Driverløs - dvs kan kunne kopiere sanger til spilleren ut å være avhengig av et spesielt program da jeg bruker både windows og linux.

2) God lydutgang som kan kobles til andre systemer med phono-inngang slik at de kan spille av musikken i sine høytalere.

Etter det jeg vet er iRiver en god kandidat, men spillerene fra denne produsenten er litt dyrere enn det som er vanlig - iallefall for spillerene som bruker hard disk som lagringsmedium.

Skrevet
Det finnes vel strengt tatt bedre spillere enn ipod.

Muligens, men det er noe spesielt med en iPod. Det blir litt som biler. En Toyota kan være veldig bra og et godt kjøp, men det er noe ekstra med en Mercedes.

Skrevet
Muligens, men det er noe spesielt med en iPod. Det blir litt som biler. En Toyota kan være veldig bra og et godt kjøp, men det er noe ekstra med en Mercedes.

Ja, hvis du vil ha en gigantisk bil som er ubrukelig å parkere, forurenser mer og vil bli sett på som gubbe, så er Mercedes kjempefint. ;)

Hvis du skal ha noe som er funksjonelt, men ikke så dyrt, så er Creative et bra merke. Skal du ha noe som er dyrere, men enda bedre og har mer avanserte muligheter (slik som driverløshet og sånn), så er iRiver et bra merke.

Skal du ha noe som er ganske så fancy med norsk design, men dessverre ganske så mye dyrere enn de store merkene, så kan du titte på Asono.

Catzy

Skrevet

Takker for alle innspill - er det noen her som har erfaring med Creative Zen Sleek? Synes det er greit at spilleren inneholder radio og diktafon i tillegg.

Skrevet
Takker for alle innspill - er det noen her som har erfaring med Creative Zen Sleek? Synes det er greit at spilleren inneholder radio og diktafon i tillegg.

Har ikke erfaring med den, men ville kjøpt den i dag. Har Creative Zen Touch, og skulle gjerne hatt radio på den. Er fornøyd med Touch'en og kunne godt kjøpt et nytt Creative-produkt.

Catzy

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bestilte en Creative Zen Sleek i dag og regner med å ha den om et par-tre dager. Da kan jeg skrive hva jeg synes om den dersom det fortsatt er aktuelt :) . Men jeg har lest endel tester av denne mp3-spilleren, og den fikk hos de fleste 5 av 6 poeng. Jeg har også inntrykk av at du får mye for pengene ved å kjøpe denne.

Skrevet

Fint om du kunne skrive hva du synes om den, Fairy :)

Gjest Spacegirl
Skrevet
Fint om du kunne skrive hva du synes om den, Fairy  :)

Jeg får den på torsdag (har ikke penger til å hente den før da), så da forteller jeg hva jeg syns :)

Skrevet

Jeg ville anbefalt en Sony spiller. :) De har ca 4-5 ganger lengre batterispilletid en absolutt alle konkurrenter.

Skrevet

Er veldig fornøyd med min Creative spiller, og kjenner flere som har større versjoner enn meg, og som er veldig fornøyde. For meg er Ipod oppskrytt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Nå har jeg fått prøvd ut min nye Creative Zeen Sleek mp3-spiller, og så langt er jeg kjempefornøyd. Enkel å sette seg inn i, menyen er på norsk, god lyd, enkelt å overføre sanger. Det er mulig å bruke opptil 16 Gb som flyttbar disk, så man kan lagre f.eks dokumenter, filmer og bilder på den. Og så er den pen da. Anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...