Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat nå på jobbsøking, og skal mest sannsynlig prøvejobbe neste uke. Min nevø på 10 år har veldig lyst til å komme På besøk i helga, og han er tett i ørene, nesa og har hodepine. Men vil komme likevel. 

Tror dere jeg blir smittet dersom jeg har besøk av han? Det er ikke corona siden han har testet seg. Men det ser jo veldig dårlig ut for meg dersom Jeg blir syk rett før prøvejobbing, hva om de plutselig velger noen andre fremfor meg pga det?

Anonymkode: f77b2...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt den sjansen. Avtal med nevøen at han kan komme på besøk når han er frisk igjen, og nevn noe koselig dere skal gjøre da.

Anonymkode: 22602...ddc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er akkurat nå på jobbsøking, og skal mest sannsynlig prøvejobbe neste uke. Min nevø på 10 år har veldig lyst til å komme På besøk i helga, og han er tett i ørene, nesa og har hodepine. Men vil komme likevel. 

Tror dere jeg blir smittet dersom jeg har besøk av han? Det er ikke corona siden han har testet seg. Men det ser jo veldig dårlig ut for meg dersom Jeg blir syk rett før prøvejobbing, hva om de plutselig velger noen andre fremfor meg pga det?

Anonymkode: f77b2...ec3

Hjemmetest eller ordentlig test? 

Uansett ville jeg ikke latt ham komme på besøk så lenge han er syk. 

Anonymkode: afd87...ae9

Skrevet

Jeg ville ikke hatt besøk av en syk person rett før jeg skulle ut i jobb. Da er det jo viktig at du er frisk, og ikke smittet av noe. 

Utsett det og si at dere heller kan finne på noe ekstra når han er frisk igjen, hvis han blir veldig skuffet. Han er ti, så han skjønner vel at han kan smitte andre og det derfor ikke er så lurt å besøke folk når han er syk?

• Liker 1
Skrevet

Nei!

Anonymkode: 8966e...993

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...