AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er skikkelig skuffet over venninna mi, som også er min nærmeste venn. Hun er sykepleier og full vaksinert, og hennes kjæreste i 7 år er anti-vaksine. Senest forrige uke var hun oppgitt over kjæresten sin, og var på randen til å forlate han fordi de hadde nok en gang diskusjon om vaksiner. I går snudde hun helt, men sier fremdeles hun er for vaksiner, men at jeg er hjernevaska. Virker som hun dypper tærne litt i territoriet å bli anti-vaksine. Jeg er hjernevaska, eksperter og staten lyver om informasjonen. Endrer på informasjonen … Men føler det bare er en naturlig ting ettersom vi får mer informasjon. Siste dråpen var at hun tar bilder av vår samtale (på snapchat), så jeg ser hun tar skjermbilde. Jeg er sikker på hun deler vår private samtale med andre i vennekretsen vår, og det får meg til å ikke ville stole på henne igjen. Det er greit å være uenige, men hun blir så fryktelig frekk og håner meg får å være hjernevaska. Hun er jo tross alt sykepleier, og kan dette her. Prøver bare å si at vi er uenige, og at så lenge eksperter anbefaler å ta vaksine så holder jeg meg til det. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre Hun er en vanskelig person å være uenig med. Hun har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrels (BPD) og ser ekstremt sort hvitt. Anonymkode: be6a7...44b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Sier hun at du er hjernevasket så har du nok vært altfor "på" og rigid i noe som overhodet ikke er din sak. Hva i alle dager har hennes kjærestes vaksinevalg med deg å gjøre?? Og er dere uenige om vaksiner så lar dere være å snakke om akkurat det. Rart med hvordan folk må plage hverandre med de få tingene de er uenige om fremfor å ha det hyggelig med de ting de faktisk er enige om. Anonymkode: 672f6...5f7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå