Gå til innhold

Dere som er/har vært utro og ikke vil gå fra partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange her som skriver at de er utro, fordi kona begynner å bli eldre eller at sexlivet er dalende. Jeg kan i og forstå tanken med at man skjuler det fordi man har unger, vil beholde hus osv., selv om jeg ikke forstår hvordan noen kan gjøre noe sånt mot en partner man er glad i og har levd sammen med i så mange år.

Men spørsmålet mitt er hvordan dere ville tatt det hvis dere hadde fått vite at kona også hadde noen på si’? Ville dere blitt lettet fordi kona holdt på med det samme, så dere slapp dårlig samvittighet? Glad for at dere i fellesskap kunne vurdere åpent forhold? Blitt kjempesjalu og skuffet? Kunne vært litt interessant hvordan utro menn (eller kvinner for den saks skyld) faktisk ville reagert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok blitt lettet. Vi har levd uten sex i mange år, men er veldig glade i hverandre og i livet vårt sammen. Samtidig er sex er vanskelig tema for oss.

Hilsen kvinne 50+

Anonymkode: f7384...77a

Skrevet

Min kone har elskerog tror ikke jeg vet det, 

Anonymkode: fc0b5...57a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det gjelder nok mange menn. Kvinner kan ta seg den friheten da de vet at de kommer best ut av en skilsmisse uansett. Så de kan få i pose og sekk. 

Anonymkode: 103c2...233

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Pul med god  samvittighet👍

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ville nok blitt lettet. Vi har levd uten sex i mange år, men er veldig glade i hverandre og i livet vårt sammen. Samtidig er sex er vanskelig tema for oss.

Hilsen kvinne 50+

Anonymkode: f7384...77a

Det er vel ikke dette som heter å være «veldige glade i hverandre». Du bruker nok en annen ordbok enn oss andre.

Anonymkode: 36b34...aa3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel ikke dette som heter å være «veldige glade i hverandre». Du bruker nok en annen ordbok enn oss andre.

Anonymkode: 36b34...aa3

Hvordan det? Mener du at det ikke går an å være veldig glad i hverandre hvis man har et problematisk sexliv?

Anonymkode: 03a6b...4d7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har en ff. Jeg har sagt ifra til samboer at jeg ønsker at han flytter ut, men han får aldri ræva i går. Jeg vet at jeg kan pushe hardere, så det trenger ingen å nevne. Etter mange år med et stusselig liv sammen skjedde det plutselig at jeg fikk en ff, som er helt rå i senga. Null dårlig samvittighet, jeg spør gubben et par ganger pr mnd når han har planer om å komme seg ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...