Gå til innhold

Mørk trekant som sex-symbol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantaserer jeg om attraktive nakne kvinner, har de alltid hår der nede. Gjerne en mørk  trekant.  Det står for meg som utrolig sexy. Vet ikke om det kan være genkjennelig, og om kvinner har dette forholdet til hår hos noen de blir interessert i.

Anonymkode: 14892...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fikk meg straks til å tenke på denne:

https://papercutshop.se/product/magnet-jan-stenmark-broom/

Med humor, da...

Liker jo selv en hårete trekant på damen. Og min kjære har, alltid. Men lys rødlig, ikke mørk. Flott det også! 

Anonymkode: c7c62...f57

Hehe, morsom den tegningen. Medfødt reaksjon tror jeg. Trekant er sexy. Heldigvis formes det også en trekant når fruen er glattbarbert. De fleste kvinner er så flott skapt at trekanten også vises når de bruker trange bukser. Eller mer en Y, kanskje er det bokstaven Y som gjør at vi opplever det som sexY ?

Anonymkode: 2aae2...9e0

• Liker 3
Skrevet

(Y) sikkert derfor det ikke heter sexi.

• Liker 1
Skrevet

I ung alder så jeg mye i sparkjøp sine kataloger... du verden så kåt jeg ble, av å skimte den svarte trekanten bak den hvite trusa. Forresten TS, jeg synes fremdeles den svarte trekanten bakom trusa er svært opphissende🤸‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet

Uansett farge så er friserte trekanter flott!! Utrolig sexy det!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det sånn. En stor svart dott😊 Er deilig med masse hår der. Ingen vond lukt, aldri klam, lite utflod, ingen inngrodde hår. Er rett og slett et mye bedre miljø med hår der nede. 

Anonymkode: ebf37...866

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

I ung alder så jeg mye i sparkjøp sine kataloger... du verden så kåt jeg ble, av å skimte den svarte trekanten bak den hvite trusa. Forresten TS, jeg synes fremdeles den svarte trekanten bakom trusa er svært opphissende🤸‍♀️

Helt enig.  Husker det samme.😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har det sånn. En stor svart dott😊 Er deilig med masse hår der. Ingen vond lukt, aldri klam, lite utflod, ingen inngrodde hår. Er rett og slett et mye bedre miljø med hår der nede. 

Nydelig

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Frank Franke skrev (9 timer siden):

Uansett farge så er friserte trekanter flott!! Utrolig sexy det!

Kan gjerne være frodig hårvekst der det er hår.  Greit å stusse bikinilinjen, men mer trengs ikke.  Rødlige og blonde dotter er også fint, ja.

Skrevet

La det strutte,  Jeg synes det er superhot.  Så er  det jo flere  grader av mørkt og lyst også. Forskjellige brunfarger, mørk blond, kobberfarget....mye fint.  Og så er d et sltså noe med trekantformen.  med tigts eller tettittende jeans kommer også den fram....

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan jo ogå ha mørk dusk og være lys ellers

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også en svakhet for mørk hår der nede. Det er noe helt spesielt opphissende over det, men det bør være stusset helt kort. Ikke det at andre hårfarger, eller glattbarbert er turnoff, men helt sort hår er ekstra sexy.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har også en svakhet for mørk hår der nede. Det er noe helt spesielt opphissende over det, men det bør være stusset helt kort. Ikke det at andre hårfarger, eller glattbarbert er turnoff, men helt sort hår er ekstra sexy.

je for in el liker a håret liksom krøller seg og strutter.  Ja helt sort hår er vakkert

Skrevet

Pirrende å se antydningen av en dott innenfor trusa hennes.  Det vises vel best når den er mørk, men også blond kan vel vises litt.  Så lenge den er litt mørkere enn huden. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere som blir litt opphisset av det? Bare tanken...

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 14.14):

Du har skjønt det!  Håret har en funksjon. I tillegg er det fint og sexy. Jeg digger hår på musa, og aller helst mørkt.

Endret av Bos43
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 9.16):

Fantaserer jeg om attraktive nakne kvinner, har de alltid hår der nede. Gjerne en mørk  trekant.  Det står for meg som utrolig sexy. Vet ikke om det kan være genkjennelig, og om kvinner har dette forholdet til hår hos noen de blir interessert i.

Damer skal være barberte. Om ikke er det turn off.

Anonymkode: 5a996...da8

AnonymBruker
Skrevet
Bos43 skrev (På 2.3.2022 den 8.56):

Du har skjønt det!  Håret har en funksjon. I tillegg er det fint og sexy. Jeg digger hår på musa, og aller helst mørkt.

Sier du det 😅

det visste vi ikke.. med alle de andre 100 ganger du har skrevet det samme. 

Anonymkode: 3d865...4aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...