AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er gravid for tredje gang og det har slått til igjen. 1. trimester er en eskalering av kåthet jeg ikke kjenner igjen fra ugravid tilstand. Jeg har lyst hele tiden og får fantasier om ting jeg normalt på ingen måte tenner på. Flere som har det sånn? Anonymkode: 3d711...291
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Var mye kåt i de to første, men ikke tredje. Jeg var mest kåt mot slutten da. Anonymkode: 03264...a16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Helt normalt 😛 håper du har en mann som er veldig glad i sex da 😅 Anonymkode: 70f85...f52
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Samme her, men mest 3.trimester. Mannen min syntes det var greit helt til de siste par ukene, da minket lysten fordi han var redd for å sette i gang noe. Men var ingen fare for det egentlig, måtte settes i gang på overtid lell. Anonymkode: 71157...d9f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Her er det stikk motsatt 😪 Føler nesten at jeg har lurt samboer til å sette barn på meg og nå er jeg ferdig med han, men jeg har bare virkelig ikke lyst. Hjelper ikke at jeg som oftest føler meg oppblåst og ekkel når vi skal legge oss. Håper det går over snart. Anonymkode: 66844...7b5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Joda, har fornøyd mann som gjerne ligger med meg og synes det er kjekkere når jeg vil hver dag enn som ikke-gravid, da kjenner jeg det ikke slik. Men rart er det, gravide er jo allerede befruktet, merkelig at vi skal bli så sykt hypp på sex. Kjennes som rundt eggløsningstidspunkt da jeg var i tjueåra. Sex på hjernen gjennom arbeidsdagen. Anonymkode: 3d711...291
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Her er det stikk motsatt 😪 Føler nesten at jeg har lurt samboer til å sette barn på meg og nå er jeg ferdig med han, men jeg har bare virkelig ikke lyst. Hjelper ikke at jeg som oftest føler meg oppblåst og ekkel når vi skal legge oss. Håper det går over snart. Anonymkode: 66844...7b5 Føler på akkurat det samme her! Var jo rene villdyret rundt EL da vi prøvde. Nå som jeg er gravid har jeg absolutt ikke lyst! Håper lysten kommer tilbake i 2. trimester, er i hvertfall det jeg driver å lover bort 🙈 Anonymkode: e69a5...560
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Er kåt hele tiden, uansett... Anonymkode: 9936b...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Ja har det akkurat slik selv også.. og fantasier...uff... mannen har mikropenis, så har begynt å fantasere om trekant m ekser og menn m normal/ stor snopp 😂 Anonymkode: ceb72...227
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Ja og det er skikkelig frustrerende. Har så dårlig sex med samboer når det først blir noe også, han varer aldri lenger enn 4 min og han har generelt lite lyst. Jeg kommer aldri i mål og han er ikke fan av foreplay. Dagdrømmer om å ligge med noen som faktisk kan gi meg noe, ringe exen eller bare finne noen andre som ihvertfall vil prøve å tilfredstille meg også. Men det er ork. Forrige svangerskap var verre, da starta jeg faktisk på medisiner for å dempe sexlysten fordi jeg takla ikke frustrasjonen mer. Gikk utover psyken min. Jeg koser meg med vibratorer min daglig og jeg overlever med det. Holder det verste i sjakk. Gleder meg til å føde og få roet ned hormonene Anonymkode: a59bf...c74
Archer Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja og det er skikkelig frustrerende. Har så dårlig sex med samboer når det først blir noe også, han varer aldri lenger enn 4 min og han har generelt lite lyst. Jeg kommer aldri i mål og han er ikke fan av foreplay. Dagdrømmer om å ligge med noen som faktisk kan gi meg noe, ringe exen eller bare finne noen andre som ihvertfall vil prøve å tilfredstille meg også. Men det er ork. Forrige svangerskap var verre, da starta jeg faktisk på medisiner for å dempe sexlysten fordi jeg takla ikke frustrasjonen mer. Gikk utover psyken min. Jeg koser meg med vibratorer min daglig og jeg overlever med det. Holder det verste i sjakk. Gleder meg til å føde og få roet ned hormonene Anonymkode: a59bf...c74 Og så har du to barn med den mannen, og du fantiserer om å være utro?🤦🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Archer skrev (Akkurat nå): Og så har du to barn med den mannen, og du fantiserer om å være utro?🤦🏻♂️ Ja for han er en fantastisk mann selv om sexlivet er forferdelig. Kommer heller ALDRI til å faktisk være utro bare fordi jeg fantaserer om det. Har mange flere syke fantasier jeg aldri kunne finne på å gjøre Anonymkode: a59bf...c74
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 13.25): Joda, har fornøyd mann som gjerne ligger med meg og synes det er kjekkere når jeg vil hver dag enn som ikke-gravid, da kjenner jeg det ikke slik. Men rart er det, gravide er jo allerede befruktet, merkelig at vi skal bli så sykt hypp på sex. Kjennes som rundt eggløsningstidspunkt da jeg var i tjueåra. Sex på hjernen gjennom arbeidsdagen. Anonymkode: 3d711...291 Skyldtes økt hormonutskillelse, ikke noe rart eller unaturlig ved det Anonymkode: c01cd...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå