coralgol Skrevet 4. februar 2022 #1 Del Skrevet 4. februar 2022 Hva synes dere om denne snappen? Begynt å scrolle igjennom de siste dagene. Liker Anita på torsdager, koselig å følge med på dyrene, alt det kreative hun finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Det er noen der som er koselige å følge med på. Og noen blir for mye. Syns det er mye prat om sykdom hos enkelte. Da orker jeg ikke bla meg gjennom , når det samme går igjen og igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 16. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2022 Det er sant. Tenkt på det etter at jeg la ut sist. Mye sykdom prat, og etterhvert litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 16. februar 2022 #4 Del Skrevet 16. februar 2022 Det er en hyggelig snap. Liker alle sammen der inne men favoritten min er Anita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå