sigrid106 Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Hva annet kan en bruke under knelang skinnskjørtet enn tykkestrømpebukser nå på vinteren? Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Siden du er mann er det vel kanskje best med ull-stilongs? Anonymkode: 904f1...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Bare legger er finest Anonymkode: 1a54e...456
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jeg bruker bare ullstrømper under skjørt/kjoler om vinteren. Jeg foretrekker de fra Pierre Robert, de er ganske tynne, men varmer godt. Hvis jeg skal være lite ute kan jeg bruke de vanlige fra samme merke i 40-50 den. Jeg synes bare det ser rart ut med hudfargede strømper og skinnskjørt midt på vinteren, men det er nå meg, da. Bare legger hadde vært uaktuelt. Anonymkode: f73df...dc3
Kniv & gaffel Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Tights og sokker + støvletter som skjuler sokkene. Det er mer behagelig enn strømpebukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå