Gå til innhold

exen ble sammen med noen andre rett etter vi gjorde det slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg og exen ble enig om å slå opp etter å ha vært sammen i omtrent 1 år. en uke senere var det noen andre inn i bildet. han forklarte at han tilfeldighvis møtte vedkommene rett etter det ble slutt mellom oss. 

er det tilfeldig eller var vedkommende der hele tiden?

hva ville du tenkt?

Endret av rebecca9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tippet hun allerede var der, høres litt rart avslutte med exen, møte en ny dame og bli sammen på maks 1 uke. Det hadde vært noe annet om han tilfeldigvis hadde møtt ei dame som virket interessant, og begynte bli kjent med henne/date. 

Anonymkode: 75658...3e3

• Liker 12
Skrevet

Var du enig, sa du? 

Anonymkode: 60c03...06f

• Liker 1
Skrevet
rebecca9 skrev (2 timer siden):

jeg og exen ble enig om å slå opp etter å ha vært sammen i omtrent 1 år. en uke senere var det noen andre inn i bildet. han forklarte at han tilfeldighvis møtte vedkommene rett etter det ble slutt mellom oss. 

hva ville du tenkt?

Ok. Hva så? 

Anonymkode: 2d9ea...57f

• Liker 2
Skrevet

Når det er snakk om bare en uke, ville jeg antatt at hun hadde befunnet seg i kulissene en stund allerede, ja. Uten tvil.

• Liker 7
Skrevet

Eksen min var samboer med en ny etter 3 uker han. Jeg og han hadde vært samboere i 3 år. Jeg trodde at han hadde blittt kjent med henne før det ble slutt, men han møtte henne for første gang 1 uke etter vårt brudd. Det fant jeg ut av via hans snapchat som jeg logget meg inn på. Via samtalene dem imellom på chat så jeg at de faktisk ikke hadde møttes eller visste hvem hverandre var før 1 uke etter vårt brudd. Hvorfor HUN valgte å la noen flytte inn etter 2 uker må gudene vite, men hvordan han valgte det var nok kun av økonomiske årsaker, da han ikke hadde mulighet til å leie noe sted pga ingen inntekt og bare noen få tusenlapper fra nav... tror han fikk 8000 eller noe sånt. Masse masse gjeld. Så når det ble slutt mellom meg og han var jo ham hjemløs og gatelangs. 

Så det er fullt mulig, men er eksen din selvstendig og oppegående har de nok kjent hverandre fra før. 

Anonymkode: 96b6a...3d4

• Liker 1
Skrevet

Noen menn trenger en «mamma» og fungerer dårlig alene. Ikke alltid det handler om kjærlighet, men hjelpeløshet.

• Liker 2
Skrevet

Justin Bieber gjorde det. Etter flere år med Selena Gomez så ble han sammen med Hailie etter 2 mnd, fridde og de giftet seg 6 mnd etter han var med Gomez. Slikt er sjukt og kommer ikke til å vare.

Anonymkode: 05493...a38

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Justin Bieber gjorde det. Etter flere år med Selena Gomez så ble han sammen med Hailie etter 2 mnd, fridde og de giftet seg 6 mnd etter han var med Gomez. Slikt er sjukt og kommer ikke til å vare.

Ja den kom så brått på at jeg lo.

Ts, han fyren dln er ikke spesielt god på å kjenne på følelser eller være alene, han kan brått ha møtt noen nye og blitt sammen på flekken

Anonymkode: 4adde...357

Skrevet
rebecca9 skrev (7 timer siden):

hva ville du tenkt?

Jeg og eks gjorde det slutt etter 4.5 år sammen. 4 dager senere var han i seng med ei annen. 

Jeg fant fort ut at de hadde holdt på bak min rygg i 3 måneder allerede. Bare på nett, tlf, meldinger og truffet hverandre som venner. Men altså, bygget opp til noe og emosjonelt utro i 3 måneder. Måneden etter brudd så sto de i forhold på fb og under 6 mnd senere så bodde de sammen. 

Jeg dumpet han fordi jeg skjønte at noe foregikk, men jeg gadd ikke å bruke energi på å finne ut hva. Jeg bare dro. 

Litt gøy at han flørtet på meldinger mot meg rett før hun flyttet inn. Ringte meg mange ganger og ville møtes. Bare surr. Jeg har aldri sett meg tilbake. 

Nå har de vært sammen i 9 år, så mulig det var den store kjærligheten. Samtidig vet jeg via felles venner at de har hatt store problemer med tillit og at han har vært utro mot henne opptil flere ganger. Hver sin smak. 

Sikkert samme ulla han eksen din. 

Anonymkode: 0eb76...bd6

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke funnet meg noen ny uker etter et samlivsbrudd. Men folk er forskjellige, så sikkert mulig for noen å gjøre det slik.

Anonymkode: 2612c...f2b

Skrevet

Jeg  møtte samboer i forbindelse med en jobbreise rett etter det ble slutt med han og en han var sammen med i kun 1 år. Hun var sikker på at han hadde vært utro, men jeg møtte han like etterpå så det går faktisk an.

Anonymkode: 3f459...d79

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mener du Bibel er en god illustrasjon?

Skrevet
rebecca9 skrev (12 timer siden):

hva ville du tenkt?

Rebound kjæreste, fikk meg en selv. Det var jeg som dro, men var ikke klar for nytt forhold egentlig, så det varte ikke veldig lenge. Ingen anger.

Anonymkode: c1ce6...842

Skrevet
8 hours ago, Kaisada said:

Noen menn trenger en «mamma» og fungerer dårlig alene. Ikke alltid det handler om kjærlighet, men hjelpeløshet.

Og mange jenter er som apekatter, de slipper ikke den ene grenen før de har tatt tak i en annen.

Dette skjer oftere enn vi tror og det skjer begge veier. Her er kvinner like gode som menn.

Dere var enige om å gjøre det slutt så her burde du heller tenke på på deg selv og ikke din EKS.

Anonymkode: 4344d...874

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og mange jenter er som apekatter, de slipper ikke den ene grenen før de har tatt tak i en annen.

Dette skjer oftere enn vi tror og det skjer begge veier. Her er kvinner like gode som menn.

Dere var enige om å gjøre det slutt så her burde du heller tenke på på deg selv og ikke din EKS.

Er det noe forskning på det? 

Eksen min ble også sammen med ei ny rett etter bruddet vårt. Det var jeg som valgte å gå, han skulle vente på meg, siden separasjon var ett år og han var sikker på at jeg kom tilbake. Men, tre uker etterpå var han sammen med ei ny og de var sammen i flere år. 

Anonymkode: 33001...446

• Liker 1
Skrevet

Dere har gjort det slutt. Hvorfor bruker du hjernekapasitet på å tenke på unødvendige ting som dette? 

Anonymkode: 0b1c1...213

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

men nå var det snakk om en mann, ikke noe å ta på vei for.

Skrevet

Bra for ham.

Anonymkode: 2d9ea...57f

Skrevet

Det kan jo godt hende de kjente hverandre fra før, uten at det nødvendigvis var noe "overlapping" eller utroskap. 

For voksne mennesker som har vært i lengre forhold så er det ikke helt unormalt at en ny kjæreste etter et samlivsbrudd er en gammel venn, bekjent eller kollega. 

Anonymkode: e56e5...758

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...