AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg får veldig lett uvi og har derfor en tendens til å gå på do med en gang etter samleie for å tisse, da dette er anbefalt av legen min. Men kan det gjøre det mer vanskelig å bli gravid? Anonymkode: 01abf...9b0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Nei. Urinrøret er langt nedenfor livmorhalsen 😊 De spermcellene som traff slimet er allerede på vei opp da Anonymkode: 4d073...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 De sier nei, da jeg ble gravid så passer jeg på å ligge 30 min etterpå. Hørt om folk som setter inn menskopp etterpå, for da kan de gå å tisse. Kanskje det er et alternativ? Anonymkode: 4293d...b71
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Nei, det har ingenting å si. (Og uvi i svangerskap er heller ingenting å spøke med.) Du vil alltid finne noen som gjorde sånn og sånn den måneden de ble gravide, det betyr ikke at det de gjorde spilte noen rolle. Anonymkode: c90cd...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Det er plenty med sædceller på tur opp selv om du går å tisser. Jeg selv kan ikke ligge særlig lenge etter sex, UVI er ikke noe å kødde med. Anonymkode: c6c15...074 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå