Gå til innhold

Jeg skaper en religion

Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Kjære venner! Fantastisk flotte, og kunnskapsrike KG-brukere. Jeg er så glad for dere.

Så mange her inne sprer masse agg og vondt, men jeg regner med de av oss som gjør det har det vondt selv. Men så mange andre igjen, og kanskje de samme, har også varme refleksjoner, trøst, støtte og kunnskap å dele. Og deler ville. Så vakkert! For vi vil jo alle det samme. Ha gode liv, med nære relasjoner. 

Men så altså jeg skal skape en religion, og det er så spennende og givende. Det er så mye splittelse i samfunnet i dag. Rasist/anti-rasist, woke/anti-woke, oss og de andre. Så mye undertrykkelse, krenkelser, krenkekrakk. Men vi er jo alle bare mennesker. Hvorfor er vi så sykelig opptatt av kategorier. De er nødvendige, selvsagt, men alle de jeg er "motstander" av, de er jo også like meg på så mange måter. Orker ikke denne polariseringen. Så religionen bunner jo i en toleranse for alle. Nyanse. Kjærlighet. Det er litt hippie. Har en del sentrale temaer. Bønn. Seremonier. Osv. 

Men jeg ville bare høre med dere: hva ville dere ønsket fra en religion? Hva trenger man fra en religion? Hva savner du i samfunnet/naturen idag? Hva tenker du generelt? Hva trenger du i kveld?

Del dine tanker. Samskap med meg. ❤ Du er vakker og du har noe å bidra med. Tenk det! 

Sender deg kjærlighet og varme vibber. Elsk deg selv, du er vakker. Sjelen din ohlala. 

Masse klemmer fra meg ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En forutsetning er vel en psykose hvor du opplever deg kontaktet fra oven med instruksjoner om alt dette kjærlighetsbudskapet du vil skal videreformidles som del av religionen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (1 time siden):

Kjære venner! Fantastisk flotte, og kunnskapsrike KG-brukere. Jeg er så glad for dere.

Så mange her inne sprer masse agg og vondt, men jeg regner med de av oss som gjør det har det vondt selv. Men så mange andre igjen, og kanskje de samme, har også varme refleksjoner, trøst, støtte og kunnskap å dele. Og deler ville. Så vakkert! For vi vil jo alle det samme. Ha gode liv, med nære relasjoner. 

Men så altså jeg skal skape en religion, og det er så spennende og givende. Det er så mye splittelse i samfunnet i dag. Rasist/anti-rasist, woke/anti-woke, oss og de andre. Så mye undertrykkelse, krenkelser, krenkekrakk. Men vi er jo alle bare mennesker. Hvorfor er vi så sykelig opptatt av kategorier. De er nødvendige, selvsagt, men alle de jeg er "motstander" av, de er jo også like meg på så mange måter. Orker ikke denne polariseringen. Så religionen bunner jo i en toleranse for alle. Nyanse. Kjærlighet. Det er litt hippie. Har en del sentrale temaer. Bønn. Seremonier. Osv. 

Men jeg ville bare høre med dere: hva ville dere ønsket fra en religion? Hva trenger man fra en religion? Hva savner du i samfunnet/naturen idag? Hva tenker du generelt? Hva trenger du i kveld?

Del dine tanker. Samskap med meg. ❤ Du er vakker og du har noe å bidra med. Tenk det! 

Sender deg kjærlighet og varme vibber. Elsk deg selv, du er vakker. Sjelen din ohlala. 

Masse klemmer fra meg ❤❤

Nei Nei Nei. En må vare kritisk, kunne debattere, vare negativ og positiv. Og Nei livet er ikke en utopi eller kun positivisme. Mestparten av livet er vanskeligt, og tøfft. 

Tror ikke du vil komme Noen vei med dette i Norge :) men Lykke til

Anonymkode: c76ce...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "guden som manglet input og inspirasjon fra KG-lesere før han skapte noe" vi skal be til da?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette må være noe av det særeste jeg har sett på kg og det sier en del... Hva i all verden har du røykt i dag?? :rolleyes:

Anonymkode: f2909...515

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Klossmajor skrev (På 4.2.2022 den 2.37):

En forutsetning er vel en psykose hvor du opplever deg kontaktet fra oven med instruksjoner om alt dette kjærlighetsbudskapet du vil skal videreformidles som del av religionen.

Hehe! ❤️ 

Kjærlighetsbudskapet er ikke koblet til en psykose her i gården, heldigvis. Og hvis det er det som må til så tror jeg at jeg får droppe det. 😛 

AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 2.46):

Nei Nei Nei. En må vare kritisk, kunne debattere, vare negativ og positiv. Og Nei livet er ikke en utopi eller kun positivisme. Mestparten av livet er vanskeligt, og tøfft. 

Tror ikke du vil komme Noen vei med dette i Norge :) men Lykke til

Anonymkode: c76ce...7de

En må absolutt kunne være kritisk og debattere, og føle negative og positive følelser. Men polarisering, uvennskap og hat er vel ikke nødvendig? Det gjør jo at livet som er vanskelig og tøft bare blir verre for oss alle. 

Jeg tror Norge hadde hatt godt av litt mer inkludering og kjærlighet for alle. Tusen takk for lykke til, du er et godt menneske. ❤️ 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
Lawyam skrev (På 4.2.2022 den 3.30):

Er det "guden som manglet input og inspirasjon fra KG-lesere før han skapte noe" vi skal be til da?? 

Hahaha! Du er så nydelig du. ❤️ 

AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 8.09):

Nei, dette må være noe av det særeste jeg har sett på kg og det sier en del... Hva i all verden har du røykt i dag?? :rolleyes:

Anonymkode: f2909...515

Haha, takk! Det var fint sagt. ❤️ 

Må være de sure trusene mine jeg har røykt. Gir en virkelig god rus de 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rellion er roten til alt ondt! 

Anonymkode: 6f65f...3fc

Jeg er klar over at veldig mange mennesker har negative assosiasjoner til ordet religion. Og at veldig mye ondt er blitt gjort i religionens navn. 

Samtidig vil jeg påstå at mennesker er roten til det onde, og ikke en sosialt konstruert institusjon som religion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
Meadow skrev (På 7.2.2022 den 1.33):

Søte Rainstorm, er du full? 😘

Hehe, forstår at du kan tenke det! Det eneste jeg er full av er kjærlighet! 🥰

(Noen uker siden jeg har vært full på alkohol, så kan ikke skylde på det. Hehe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kjenner at jeg fylles med kjærlighet for dere alle. Okei, med noen unntak da. Men det er ganske mye kjærlighet. Kanskje nok til å fylle to flasker med sjokolademelk. Det er ganske mye. Og den sjokolademelka skulle jeg drukket opp så jeg ble glad og lykkelig og fikk enda mer kjærlighet å gi. 

Jeg håper du er trygg. At du er varm/passelig temperatur. At kroppen din kjennes god ut, uten for mye smerter. Jeg håper du har ledd i dag. At du har varme i hjertet. Jeg håper du har noen øyeblikk som bare er der for det øyeblikket sin skyld, at ikke alt handler om å oppnå noe eller komme deg til et annet sted. 

Jeg ønsker fred, ro og kjærlighet til alle levende skapninger. 

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...