Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og funderer litt over om alt virkelig må være så perfekt i ett forhold. :overrasket:

Jeg er samboer med verdens snilleste mann, og vi har 2 små barn sammen.

Utseende hans er ikke det jeg syns er penest i verden (for å sette det litt på spissen) , han er jo ikke den type mann som jeg hadde sett for meg at jeg skulle ende opp med når jeg var ung tjuetreåring og ikke visste bedre....

Men gudehjelpemeg, han er utforderende, har lang tolmodighet, og er en utrolig omsorgsfull far for våre barn... :) Alikevell kan vi krangle om hverdagslige ting som om hvem som kjører til barnehagen osv...det må jo være lov å krangle litt?jeg mener dette er bare sunt i ett forhold. Jeg går av og til dritt lei av han, men etter noen timer er det noe som minner meg på hva jeg fallt for hos han.. :klem:

når leser av og til her på KG, så lurer jeg av og til på hva slags krav noen av dere har til en mann.Av ogtil virker det som at dere finner mangler/"feil" på en mann lenge før dere ser hva slags kvaliteter han har. Jeg ville bare lufte dette for jeg syns det er litt trist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du sier.

Men nå er det vel sånn at man skriver innlegg her når man kanskje er litt irritert og utenfor, og innleggene blir derfor kanskje ikke så nyanserte som de burde være. Jeg tror de fleste som skriver negative innlegg om sin partner også synes partneren har mange positive sider, det kommer bare ikke så godt fram. Jeg har sikkert skrevet et par innlegg her selv som var i overkant negative fordi jeg var lei meg og irritert, og da er det vanskelig å dra fram sambos positive egenskaper selv om det er mange av dem.

Skrevet

"gresset er sikkert grønnere på den andre siden";p

Skrevet

Spørs hvordan man ser på det perfekte, for det perfekte for meg er ikke dermed sagt det perfekte for andre. Forholdet mitt er perfekt for meg, fordi vi kan være enig om å være uenig i visse ting.

Men hadde de dårlige dagene vært flere enn de gode, da ville jeg pakket sekken. Er litt vanskelig å se de positive sidene, om man opplever de negative for ofte.

Å krangle eller ha heftige diskusjoner hver dag, ville gjort meg sprø. Men av og til er helt greit.

Skrevet

Trøst deg med at ingen forhold er perfekte, ingen lever i en rosenrød tilstand hele tiden.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Selfølgelig kommer det mest negative frem her på KG, det er sant. Det er sjelden jeg leser ett innlegg her hvor det står gode ord om partneren. Jeg tror det er veldig lett for andre å bli påvirket og tenke at "slik har jo jeg det også...kanskje jeg også må pakken kofferten og dra da...?".

Jeg håper dere forstår hva jeg mener...er ikke så lett og forklare,jeg bare satt og funderte på dette her i dag... :)

Skrevet

Klart man kan gå KRAFTIG lei i perioder. Men etter regn kommer solskinn, vet du. Og livet, ja, det går i bølger.

Når det er sagt, krangler jeg og mannen min svært lite. Det eneste er hvis han synes at vi har for lite sex i perioder. Da blir han fort grinete... ( Men det er lett å ordne på :ler: )

Skrevet

Her i huset er regndagene oftere innom enn sola,samboeren min har heller ikke det utsende jeg trodde jeg skulle ende opp med,men det er ikke så viktigt!Han er utrolig snill egentlig bare posetivt å si om han,utenom når det gjelder barna,selv om han enkelte dager er kjempebra der og!Men vi fungerer ikke sammen lengre....bare irritasjon hele tiden ,er glad i ham som en venn nå ikke noe mer.Nå forventer jeg ikke det perfekte,men at en har gjensidig respekt,og at en kan snakke sammen,og at en tiltrukket av hverandre så man kan ha ett samliv.Så jeg tror absulutt ikke att alle dager er rosenrøde ,vet at di ikke er det.Nå har jeg bestemt meg for å gå,noe som kommer til å bli hardt,men nødvendig for min del .Tror hvertfall ikke gresset er grønnere på andre siden,det er bare tull!Noe må man jo tolerer av hverandre ,av og til tror jeg man faktisk godtar alt for mye,det er jo absulutt ikke lett å gå......

Skrevet
Selfølgelig kommer det mest negative frem her på KG, det er sant. Det er sjelden jeg leser ett innlegg her hvor det står gode ord om partneren. Jeg tror det er veldig lett for andre å bli påvirket og tenke at "slik har jo jeg det også...kanskje jeg også må pakken kofferten og dra da...?".

Jeg håper dere forstår hva jeg mener...er ikke så lett og forklare,jeg bare satt og funderte på dette her i dag... :)

Sånn blir det for gutta også så kom ikke her. Det er som oftest uting om hvor kjedelig, slapp i senga, grinete osv. Det går begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...