Gå til innhold

Ekte eller falsk Lv veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kjøpt en Louis Vuitton veske fra en på Finn.no. Hvordan kan jeg se om den er ekte? Det er Louis Vuitton batignolles horizontal

Endret av Pørni2345
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pørni2345 skrev (7 timer siden):

Har kjøpt en Louis Vuitton veske fra en på Finn.no. Hvordan kan jeg se om den er ekte? Det er Louis Vuitton batignolles horizontal

Har hørt at du kan sjekke det ID nummeret online, om det er ekte.

Men du bør unngå å kjøpe dyre vesker som ikke har kvittering. Man går bare og irriterer seg grønn etterpå 😄

• Liker 3
Skrevet

Mange som selger dyre vesker på Finn har ikke betalt moms for veska si. 

Anonymkode: 153d3...2a3

Skrevet
Natta1980 skrev (54 minutter siden):

Har hørt at du kan sjekke det ID nummeret online, om det er ekte.

Men du bør unngå å kjøpe dyre vesker som ikke har kvittering. Man går bare og irriterer seg grønn etterpå 😄

Jeg sjekket id nummeret på https://www.lvcodecalc.com og der stod det at den var produsert i november 2005 i Frankrike. Betyr det at den er ekte da?

Skrevet
Pørni2345 skrev (1 time siden):

Jeg sjekket id nummeret på https://www.lvcodecalc.com og der stod det at den var produsert i november 2005 i Frankrike. Betyr det at den er ekte da?

Id-numrene er enkle å forfalske. 

Se på sømmene.

Se på om alle logoene er hele, eller om de er kuttet av eller går inn i skjøter eller sømmer.

Anonymkode: a372c...0a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Id-numrene er enkle å forfalske. 

Se på sømmene.

Se på om alle logoene er hele, eller om de er kuttet av eller går inn i skjøter eller sømmer.

8E3D6D86-E265-49F4-BACA-8ED789C5259B.jpeg

7B1163F0-DB0C-4440-AAA7-A7631E4450FB.jpeg

Anonymkode: 26984...fe8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

8E3D6D86-E265-49F4-BACA-8ED789C5259B.jpeg

7B1163F0-DB0C-4440-AAA7-A7631E4450FB.jpeg

Dette er vesken. Jeg mener det er ekte, men er usikker

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 6.56):

Mange som selger dyre vesker på Finn har ikke betalt moms for veska si. 

Anonymkode: 153d3...2a3

Og problemet er..? 

Anonymkode: e1352...1c4

Skrevet

På bildet ser det ut som LV-symbolene nederst på veska er kuttet av eller går inn i sømmen. Gjør de det, eller er de hele der hvor det «bøyer seg inn» under veska?

På høyre side ser jeg også deler av et LV-symbol, men vet ikke om det skyldes at det er skåret av eller om bildet ikke får med alt.

Skrevet

Den ser ekte ut, sjekk at alle sømmer er hele… LV kutter aldri sømmen, og det er oftest her kopier feiler. LV på alle metalldeler. 

Anonymkode: c307e...75d

Skrevet

Meld det inn i Louis Vuitton Forum Norge på face. De er veldig dyktige til å spotte vesker og annet tilbehør som er fake.  

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

På bildet ser det ut som LV-symbolene nederst på veska er kuttet av eller går inn i sømmen. Gjør de det, eller er de hele der hvor det «bøyer seg inn» under veska?

På høyre side ser jeg også deler av et LV-symbol, men vet ikke om det skyldes at det er skåret av eller om bildet ikke får med alt.

Ingen av LV symbolene er kuttet av eller går inn i sømmen. Noen av blomstene går inn i sømmen, men fortsetter på andre siden

Skrevet

Av det lille man kan se, så ser denne ekte ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...