Oxo Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Trodde virkelig ikke at friske og vaksinerte ungdommer kunne bli så dårlig av korona! Har naturligvis løpende kontakt med legevakt. Dette er jo såkalte «milde» symptomer, så en liten reminder om at dette er mer enn en liten forkjølelse, for dere som tenker at korona bare er det… 3 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Hvordan er formen ellers? Går temperaturen ned med paracet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 3. februar 2022 #3 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg tenkte det samme da mitt barn lå på 39,5. Hadde han gått opp til 40, så hadde jeg også kontaktet legevakten. (Yngre barn). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 3. februar 2022 #4 Del Skrevet 3. februar 2022 Det er bare en liten forkjølelse for veldig mange. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2022 LastSummer skrev (5 minutter siden): Hvordan er formen ellers? Går temperaturen ned med paracet? Han er normalt bevisst for å si det sånn. Dobbelt dosen med smertestillende nå og skal ta ny temperaturer etter 1 time. (Har ikke vært under 39,5 i dag.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 3. februar 2022 #6 Del Skrevet 3. februar 2022 Oxo skrev (1 minutt siden): Han er normalt bevisst for å si det sånn. Dobbelt dosen med smertestillende nå og skal ta ny temperaturer etter 1 time. (Har ikke vært under 39,5 i dag.) God bedring!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 3. februar 2022 #7 Del Skrevet 3. februar 2022 Samme hadde min, ca 40 min etter 2 Paracet var den nede i like under 40 (39,8) og ungen hadde det helt jævlig (15 år), lå å skalv, gråt, ristet og hakket tenner. Dagen etter lå den på 38,5 og dag 3 var den over. Men det var ganske heftig «milde» symptomer det første døgnet .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 3. februar 2022 #8 Del Skrevet 3. februar 2022 De fleste blir heldigvis ikke noe særlig syke av covid. På lik linje som influensa og kyssesyken. Noen blir veldig syke, mens de fleste tåler det veldig fint😊 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 3. februar 2022 #9 Del Skrevet 3. februar 2022 Uff god bedring 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 4. februar 2022 #10 Del Skrevet 4. februar 2022 Min åtteåring er også skikkelig dårlig. Vi skal på legevakta og få intravenøst veske.. 40,1 viser temperaturen, på tredje dag.. kaster opp når vi prøver å gi veske. Nekter å gå, fordi beina er så vonde. Og ja, dette er milde symptomer. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 4. februar 2022 #11 Del Skrevet 4. februar 2022 Salibali skrev (9 timer siden): De fleste blir heldigvis ikke noe særlig syke av covid. På lik linje som influensa og kyssesyken. Noen blir veldig syke, mens de fleste tåler det veldig fint😊 Ja, det hjelper jo veldig for de som blir skikkelig dårlige... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 4. februar 2022 #12 Del Skrevet 4. februar 2022 Min ligger med 40 i feber nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomster456 Skrevet 4. februar 2022 #13 Del Skrevet 4. februar 2022 Applehead skrev (13 minutter siden): Min åtteåring er også skikkelig dårlig. Vi skal på legevakta og få intravenøst veske.. 40,1 viser temperaturen, på tredje dag.. kaster opp når vi prøver å gi veske. Nekter å gå, fordi beina er så vonde. Og ja, dette er milde symptomer. Har ei datter på 8 år som også er smittet med korona. Ligger på 40 i feber, men går ned med febernedsettende. Har ingen matlyst og kastet opp i natt etter å fått i seg væske. Mammahjertet mitt blør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 4. februar 2022 #14 Del Skrevet 4. februar 2022 43 minutter siden, Applehead said: Min åtteåring er også skikkelig dårlig. Vi skal på legevakta og få intravenøst veske.. 40,1 viser temperaturen, på tredje dag.. kaster opp når vi prøver å gi veske. Nekter å gå, fordi beina er så vonde. Og ja, dette er milde symptomer. Det heter ikke milde symptomer når det er behov for sykehusinnleggelse. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 4. februar 2022 #15 Del Skrevet 4. februar 2022 10 hours ago, Oxo said: Trodde virkelig ikke at friske og vaksinerte ungdommer kunne bli så dårlig av korona! Har naturligvis løpende kontakt med legevakt. Dette er jo såkalte «milde» symptomer, så en liten reminder om at dette er mer enn en liten forkjølelse, for dere som tenker at korona bare er det… Om ikke dere har gjort det, mål temperatur rektalt. Øretermometer kan vise ganske store avvik fra faktisk temperatur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 4. februar 2022 Zebrina skrev (12 timer siden): Samme hadde min, ca 40 min etter 2 Paracet var den nede i like under 40 (39,8) og ungen hadde det helt jævlig (15 år), lå å skalv, gråt, ristet og hakket tenner. Dagen etter lå den på 38,5 og dag 3 var den over. Men det var ganske heftig «milde» symptomer det første døgnet .. Uff, ikke godt når de blir så dårlige. Her våknet poden opp uten feber i dag faktisk, så får vi se hvordan det tar i vei utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 4. februar 2022 Applehead skrev (3 timer siden): Min åtteåring er også skikkelig dårlig. Vi skal på legevakta og få intravenøst veske.. 40,1 viser temperaturen, på tredje dag.. kaster opp når vi prøver å gi veske. Nekter å gå, fordi beina er så vonde. Og ja, dette er milde symptomer. Oi da, høres absolutt ikke bra ut. Masse god bedring til dere❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 4. februar 2022 Kaktusogsol skrev (2 timer siden): Min ligger med 40 i feber nå Her våknet guttungen opp uten feber i dag, så det kan tydeligvis gå fort over. God bedring til dere❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 4. februar 2022 Blomster456 skrev (2 timer siden): Har ei datter på 8 år som også er smittet med korona. Ligger på 40 i feber, men går ned med febernedsettende. Har ingen matlyst og kastet opp i natt etter å fått i seg væske. Mammahjertet mitt blør. Uff, masse god bedring❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 4. februar 2022 #20 Del Skrevet 4. februar 2022 Har også ungdom i familien som fikk 41 i feber da han fikk corona. Det varte en kveld og var borte dagen etter. Ser ut til at det er ganske vanlig forløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg