Veit Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Hei. Kanskje ikke lureste plassen for å spørre om råd. Derfor gjør jeg ikke det. Men derimot lurer jeg på om folk synes det er greit? At kona eller mannen sitter og griseprater på snapmeldinger? Jeg hade vært på butikken, kjerringa laget middag og hade tilfeldig reist seg fra bordet for å se til maten. Jeg kom med varer som skulle in i kjøleskapet, og når tlf ligger åpen på snap-chatten hun hade med en Jørgen.. så er det ikke vanskelig å se noen linjer griseprat om knulling. Ikke en gang men flere ganger. knulling i dusjen, misjonæren. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke visste helt Hvordan skal jeg reagere på dette? ville ikke se på meldingen flere ganger da jeg syns det er ekkelt. Uansett så spørr jeg henne om: -og hvem er han du griseprater med? - hæ? hva? - Ja hvem er han du griseprater med? - En kompis…. jeg spørr ikke videre.. noen minutter senere så begynner hun å snakke om vi skal gjøre noe på valentines og om sønnen min kommer til påska osv.. Uansett: Syns folk dette er greit? Jeg har venner av motsatt kjønn som det hender at man melder med, men ikke fan at jeg griseprater med de! skal helt ærlig inrømme, jeg er ikke en sjalu type… men slikt syns jeg faktiskt ikke er greit.. Så sitter å vurderer hvordan jeg skal reagere på dette, hva jeg vil vite eller ikke vite. Så hva syns dere da? «morro» å kaste litt baller i luften å se hvordan andre tenker.
Narad Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Ikke greit. For meg hadde det vært en form for utroskap å drive på å griseprate, eller ha samtaler med seksuelt ladede meldinger med andre mennesker. Folk har forskjellig grense for hva utroskap er, du og din partner bør kanskje ta praten om hva som er greit for dere? Kanskje dere har forskjellig grenser der? Og ville din partner syntes det var ok om du hadde pratet slik med andre? Jeg hadde vel i grunnen forventet at det hadde skjedd mer enn bare griseprat i grunnen, om jeg kom over slike meldinger. Grunnen til at folk gjør slik på snap, er jo at alle besviser forsvinner så er vanskeligere å bli tatt for noe slikt. 13 1
Veit Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2022 Narad skrev (Akkurat nå): Ikke greit. For meg hadde det vært en form for utroskap å drive på å griseprate, eller ha samtaler med seksuelt ladede meldinger med andre mennesker. Folk har forskjellig grense for hva utroskap er, du og din partner bør kanskje ta praten om hva som er greit for dere? Kanskje dere har forskjellig grenser der? Og ville din partner syntes det var ok om du hadde pratet slik med andre? Jeg hadde vel i grunnen forventet at det hadde skjedd mer enn bare griseprat i grunnen, om jeg kom over slike meldinger. Grunnen til at folk gjør slik på snap, er jo at alle besviser forsvinner så er vanskeligere å bli tatt for noe slikt. Vi har på en måte hadd denne praten før.. For noen år siden så fikk hun sms, når hu lå på arma. Jeg såg ikke meldingen, men hun sa sjøl at det var en gammel venn av henne som sender henne grisemeldinger, men at hun har sagt ifra at hun har kjæreste osv bla bla. Da sa jeg noe i den duren som :» Håper han kan slutte med det da! jeg syns ikke noe om det.» Jeg sa også noe om det å faktiskt respektere at folk er i et forhold. Denne personen fortsatte med å mase, og hun sa at hun skulle fjerne og blokkere han. Så pga det så burde hun egentlig skjønne ganske godt at jeg ikke setter pris på dette. Jeg begynner også lure på om det er mer enn tekst… Jeg måtte google navnet hannes.. Han bor jo da selvfølgelig ute på ei mer eller mindre kjent øy i Norge, hvor familien til dama har fritidshus. Der har hun vært ei helg alene for ikke så lenge siden. Men også vært der på tur med vennene sine der, for ikke så lenge siden. Det trenger ikke bety at det har skjedd noe, men skal inrømme at jeg begynner å lure. Sjekket han på FB. han er gift… men folk tar visst ikke giftermål på alvor lengre.. 😅 virker ikke som at det finnes så mye respekt for partnere heller..
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Selvfølgelig er det ikke greit. Ikke greit at du melder med damer heller da. Anonymkode: 355e8...0bb 3
Veit Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig er det ikke greit. Ikke greit at du melder med damer heller da. Anonymkode: 355e8...0bb Haha er du seriøs? 😂 Gjør meg ingenting at kona har mannlige venner! Selvfølgelig har hun venner som er Menn. Hun har jo hadd et liv før meg, med folk hun har møtt på fest, studietiden eller i arbeidslivet osv. Det er ikke slik at jeg melder med kvinnelige venner til en hver tid! ihvertfall ikke på en seksuell måte! såppas respekt har jeg for partnern min! Som tidligere i uken så meldet jeg, med ei dame som var en venn. Det er ikke ofte vi meldes, men da var det om hennes mor som er blitt dårlig! Det er forskjellen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Veit skrev (23 minutter siden): Haha er du seriøs? 😂 Gjør meg ingenting at kona har mannlige venner! Selvfølgelig har hun venner som er Menn. Hun har jo hadd et liv før meg, med folk hun har møtt på fest, studietiden eller i arbeidslivet osv. Det er ikke slik at jeg melder med kvinnelige venner til en hver tid! ihvertfall ikke på en seksuell måte! såppas respekt har jeg for partnern min! Som tidligere i uken så meldet jeg, med ei dame som var en venn. Det er ikke ofte vi meldes, men da var det om hennes mor som er blitt dårlig! Det er forskjellen. Selvfølgelig er jeg seriøs. Anonymkode: 355e8...0bb
Veit Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Selvfølgelig er jeg seriøs. Anonymkode: 355e8...0bb Merker det gitt 😆 et forhold hvor det er forbud mot å snakke til det motsattekjønn er ikke jeg intressert i ihvertfall! Hvordan funker det for deg? populær / ettertraktet person du da? 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 veldig respektløst.. synes virkelig synd på deg som må forholde deg til et så lavt nivå. Anonymkode: 0ae3e...e95
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): veldig respektløst.. synes virkelig synd på deg som må forholde deg til et så lavt nivå. Anonymkode: 0ae3e...e95 Det må han jo strengt tatt ikke. Anonymkode: 355e8...0bb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 Kanskje hun er lei? Du virker som en litt eldre kar mtp måten du skriver på og at du kaller henne kjerring🤷♀️ Anonymkode: 5160d...1f8 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Veit skrev (35 minutter siden): Merker det gitt 😆 et forhold hvor det er forbud mot å snakke til det motsattekjønn er ikke jeg intressert i ihvertfall! Hvordan funker det for deg? populær / ettertraktet person du da? Jepp. Ikke noe forbud, men velger bare en macho mann som ikke driver og henger med damer. Anonymkode: 355e8...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Nei, det er ikke greit. Jeg ville blitt rasende. Anonymkode: 5c819...f47 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Kanskje det er fordi du refererer til henne som "kjerring". Anonymkode: ce5fd...f04 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 Hadde min partner gjort dette hadde jeg bedt hen dra til helvete. Da skulle det kommet en spontan og veldig god unnskyldning for at jeg i det hele tatt skulle vurdert å ha noe mer med personen å gjøre. Anonymkode: c03d7...257 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Kommer an på. Iht dette er det ikke innafor. Men om det er for morsomheter innimellom, så gjør vi det begge to, men mest når begge er til stede. Anonymkode: a66fc...956
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har 3 gode kamerater jeg har hatt i over 20 år. Totalt antall ganger jeg har grisepratet med noen av dem er NULL. De er vennene mine, og ikke potensielle sexpartnere. Har ingen interesse av å vite noe om deres sexliv eller fantasier, men mye interesse av å ha det gøy som venner 😊 Hadde mannen grisepratet med damer kunne han funnet seg et nytt sted å bo Anonymkode: 26066...677 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 Hadde ikke likt at mannen min kalte meg for kjerring. Kanskje denne andre mannen bruker snillere og mer sexy ord til å beskrive henne. Anonymkode: 4c5ad...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 Veit skrev (8 timer siden): eg begynner også lure på om det er mer enn tekst… Jeg måtte google navnet hannes.. Han bor jo da selvfølgelig ute på ei mer eller mindre kjent øy i Norge, hvor familien til dama har fritidshus. Der har hun vært ei helg alene for ikke så lenge siden. Men også vært der på tur med vennene sine der, for ikke så lenge siden. Det trenger ikke bety at det har skjedd noe, men skal inrømme at jeg begynner å lure. Sjekket han på FB. han er gift… men folk tar visst ikke giftermål på alvor lengre.. 😅 virker ikke som at det finnes så mye respekt for partnere heller.. Blir overrasket om det ikke skjedde noe på den turen, mtp. de eksplisitte meldingene mellom dem. Anonymkode: 942b0...a0a
Rosa Dartle Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 Slik såkalt «sexting» er jo en form for utroskap. Jeg hadde aldri godtatt det, og ville hørt hva som er problemet i forholdet deres og om dere skal fikse det eller hva som er planen hennes.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå