AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Det er to byer jeg vurderer å flytte til ettersom det er mulig for meg å få jobb der og rimeligere å kjøpe bolig enn i storbyene. Ønsker også å bo litt mer landlig enn jeg gjør nå. Det er jo mindre byer dette, bærer det preg av bygdedyr og skeptisk innstilling til nyinnflyttede? Eller er det stort nok til å ikke være et problem? Anonymkode: 4d2e9...c0b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Har familie som bor i Elverum, og alltid har bodd der. Selv bodde jeg der noen år, men trivdes virkelig ikke. Det er så mye sladder der, og de som alltid har bodd der, er ikke glad i nye mennesker. Min familie mener og at det er alt for mye sladder der, og de skjønner ikke at noen vil flytte dit. Jeg har bodd en del forskjellige steder i livet, og Elverum kommer helt klart nederst på lista. Anonymkode: c5a8a...9e8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Kongsvinger = ok Elverum = Helvete Anonymkode: 39c07...8fe
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er to byer jeg vurderer å flytte til ettersom det er mulig for meg å få jobb der og rimeligere å kjøpe bolig enn i storbyene. Ønsker også å bo litt mer landlig enn jeg gjør nå. Det er jo mindre byer dette, bærer det preg av bygdedyr og skeptisk innstilling til nyinnflyttede? Eller er det stort nok til å ikke være et problem? Anonymkode: 4d2e9...c0b Har bodd der selv. Korselige byer. Men boligprisene er ikke veldigt lave ass. Med mindre du bor ute på landet i hus. Men Ellers liker jeg begge to, speciellt elverum. Du har nært til hamar og trysil og fjell. Anonymkode: a43cf...4c6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Kongsvinger er et fint sted å bo😊 Har ikke merket meg noe skepsis til innflyttere. De fleste er nok bare glad for at flere flytter hit😊 Koselig sted med hyggelige folk! Anonymkode: d5bbb...753
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Har bodd åtte år i Elverum, og skal aldri tilbake. Helt greit mens man var student og en del av stundentmiljøet, men ikke etterpå. Tror nok det stemmer det som ble skrevet over her at de «innfødte» ikke liker nye folk. Masse folk som leker høykulturelle, men som egentlig ikke er det. Anonymkode: d24f9...dda
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er to byer jeg vurderer å flytte til ettersom det er mulig for meg å få jobb der og rimeligere å kjøpe bolig enn i storbyene. Ønsker også å bo litt mer landlig enn jeg gjør nå. Det er jo mindre byer dette, bærer det preg av bygdedyr og skeptisk innstilling til nyinnflyttede? Eller er det stort nok til å ikke være et problem? Anonymkode: 4d2e9...c0b Hei igjen, et tips er å flytte til Sverige isteden:) Hvis du vil bo nære hyggelige mennesker. Der finner du også fine boliger til rundt 1 milj mange steder Anonymkode: a43cf...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå