AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg begynner å tenke på hvordan fremtiden min kommer til å se ut dersom jeg ikke finner meg en partner. Jeg vil ikke være alene og ensom, og elsker å ha noen jeg kan dele alt med og være kjærlig med. Jeg har aldri hatt kjæreste og dater aldri. Tenker alltid at menn ikke vil være sammen med ei som oppfører seg som ei uskyldig ungdom som ikke har noe interesser. Studerer ikke, har ikke noe hobbyer, henger aldri ute, har ikke venner og har ikke noe fascinerende eller spesielt med meg som tiltrekker noen, utenom utseendet. Jeg skjønner ikke hva menn egentlig ser etter i jenter som de vil ha som partner for resten av livet. Hvilke jenter blir de forelsket i? Hva er liksom vanlig? Ser mange par ute og tenker at de ser så søte sammen, og lurer alltid på hvorfor de er forelsket i hverandre og hva er det som gjør at den personen velger å være trofast. Er helt blind på kjærlighet, har nesten ikke noe erfaring og skjønner det ikke helt. Og en annen ting er at jeg ikke tar til takke med "hvem som helst" dersom noen skulle si at det er enkelt for jenter å date om jeg "bare" gir det en sjanse. Jeg har slettes ikke høye standarder, vil bare ha en mann som er oppegående, snill, smart og tålmodig Anonymkode: d5fae...784
ryzorwarlock Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg begynner å tenke på hvordan fremtiden min kommer til å se ut dersom jeg ikke finner meg en partner. Jeg vil ikke være alene og ensom, og elsker å ha noen jeg kan dele alt med og være kjærlig med. Jeg har aldri hatt kjæreste og dater aldri. Tenker alltid at menn ikke vil være sammen med ei som oppfører seg som ei uskyldig ungdom som ikke har noe interesser. Studerer ikke, har ikke noe hobbyer, henger aldri ute, har ikke venner og har ikke noe fascinerende eller spesielt med meg som tiltrekker noen, utenom utseendet. Jeg skjønner ikke hva menn egentlig ser etter i jenter som de vil ha som partner for resten av livet. Hvilke jenter blir de forelsket i? Hva er liksom vanlig? Ser mange par ute og tenker at de ser så søte sammen, og lurer alltid på hvorfor de er forelsket i hverandre og hva er det som gjør at den personen velger å være trofast. Er helt blind på kjærlighet, har nesten ikke noe erfaring og skjønner det ikke helt. Og en annen ting er at jeg ikke tar til takke med "hvem som helst" dersom noen skulle si at det er enkelt for jenter å date om jeg "bare" gir det en sjanse. Jeg har slettes ikke høye standarder, vil bare ha en mann som er oppegående, snill, smart og tålmodig Anonymkode: d5fae...784 Du er som meg. Jeg er redd jeg aldri finner noen fordi jeg ikke gjør noenting. har aldri egentlig jobbet og jeg er 30 år. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke jenter blir de forelsket i? Hva er liksom vanlig? Det sentrale er at folk blir forelsket i noen de blir kjent med. Blir du ikke kjent med noen så vil ingen bli forelska i deg. Men det er da vitterlig ekstremt lett for en 25 år gammel dame å få en kjæreste? Du kan jo bare velge noen på tinder du vil møte? Så får du litt trening selv om det ikke blir klaff på første forsøk Anonymkode: 1967e...92e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har slettes ikke høye standarder, vil bare ha en mann som er oppegående, snill, smart og tålmodig Anonymkode: d5fae...784 Dette. Du har sunne grenser og vet hva du vil ha. Dette utelukker allerede 50% av menn, så er 40% av de resterende i forhold så du har bare 10% å leite i. Jeg skulle ønske jeg venta. Var i et psykisk voldelig forhold når jeg var 24 og ble sjarmert fordi jeg så gjerne ville ha kjæreste. Det er ikke noe galt med deg, man kan være veldig lykkelig alene. Plutselig en dag dukker han opp! Anonymkode: d8398...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå