AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Ja jeg har googlet men finner veldig lite. Jeg kan litt spansk og, men det eneste jeg fant var en side fra Cataluña der det virket som alt er stengt mellom 22 og 06:00. Kan dette stemme? Finner dsv ikke den linken nå. Jeg skal dit på en potensiell Eurovision-feiring i mai, er dritkjipt om barene stenger kl 22 siden Eurovision-showet varer fra kl 21 til midnatt ca. Men virker som at de fleste restriksjoner skulle vare til og med i dag, om jeg har forstått det riktig. Noen som har vært i Barcelona i det siste? Anonymkode: 52a01...058
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Ingen? Noen som har vært i Spania i det siste som kan svare på om ting er åpent? Anonymkode: 52a01...058
Gjest Tøffenbøffen Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 https://travelsafe.spain.info/en/ Du må velge fanen "Travel to Spain, select your destination region" på kartet. Der må du velge Catalonia.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Hvordan det er i mai kan ingen vite. Det er jo 4 mnd siden. Det kan vært helt åpent eller det kan være lockdown. Avbestillingsforsikring er kanskje lurt? Anonymkode: bc977...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Ja det er åpent og Spania vil jo behandle Corona som influensa og oppheve alt. Anonymkode: aeda4...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan det er i mai kan ingen vite. Det er jo 4 mnd siden. Det kan vært helt åpent eller det kan være lockdown. Avbestillingsforsikring er kanskje lurt? Anonymkode: bc977...5e8 Jeg håper virkelig det er åpent. Eurovision er som julaften og 17.mai for meg, en veldig viktig event. Og showet er utendørs, så er uansett veldig corona-vennlig Har foreløpig kun bestilt hotell, venter litt med fly. Ser at det ikke er så dyrt med fullflex-billetter. Anonymkode: 52a01...058
Laraa Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen? Noen som har vært i Spania i det siste som kan svare på om ting er åpent? Anonymkode: 52a01...058 Har vært på Gran Canaria nylig. Det er åpent overalt, men de er helt ekstremt nøye med munnbind og du slipper ikke inn noen plass uten. Så hvis du ikke har det med deg i veska og de ikke selber i nærheten, er du ille ute. Noen Restauranter krever coronapass, andre ikke. Alle dyrehager, underholdningsteder, fornøyelsesparker og museum krever coronapass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå