AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Sikkert et idiotisk spørsmål - men hva brukes den kremen til? Jeg bestilte en sånn en, og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg bruker den kremen eller voksen eller hva det nå er. Den er fargeløs så vidt jeg kan se. https://www.blivakker.no/product/3195532?from=kelkoo&utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Kelkoo+AS+Sub+Networks&awc=19717_1643923063_d9e966eadbab4084f440f3c7c93516ed Anonymkode: 4c246...bd4
Blingblingtahei Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Ser ut som et settings pudder, et du bruker som siste step for å sette sminken og som skal gi litt glow 😊
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Ja, men den kremen som følger med (hvis du ser på bildet). Det er med en liten boks med noe blank krem (sikkert vaselin 😂) sammen med pudderet. Anonymkode: 4c246...bd4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 For perfekt finish påfør den med Dugg balsam med fingertuppene over kinnbenene, nedover broen på nesen, midt på øyelokkene og på bue over leppene. Kan brukes alene eller over sminke. Anonymkode: c0b66...07b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): For perfekt finish påfør den med Dugg balsam med fingertuppene over kinnbenene, nedover broen på nesen, midt på øyelokkene og på bue over leppene. Kan brukes alene eller over sminke. Anonymkode: c0b66...07b Oppå pudderet da? Som en highlighter? Eller i stedet for? Og den får bare huden til å se litt fettete ut 🙈 Anonymkode: 4c246...bd4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oppå pudderet da? Som en highlighter? Eller i stedet for? Og den får bare huden til å se litt fettete ut 🙈 Anonymkode: 4c246...bd4 Det er slik hun gjør det i filmen på den siden du selv lenker til, ja. Og ja, det ser blankt og glinsende ut. Noe jeg egentlig bruker pudder for å unngå. Anonymkode: cc0c3...71a
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Kremen kan tappes lett på neserygg, kinnbein, over leppene, i panne. Men vedder på at det blir klissete ja. Er kronisk fet i t-sonen og vil ikke se mer glinsende ut enn jeg må.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Kremen kan tappes lett på neserygg, kinnbein, over leppene, i panne. Men vedder på at det blir klissete ja. Er kronisk fet i t-sonen og vil ikke se mer glinsende ut enn jeg må. Nettopp! Kunne like gjerne kjøpt en boks vaselin, ville vært billigere. Men pudderet er ganske bra. Anonymkode: 4c246...bd4
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp! Kunne like gjerne kjøpt en boks vaselin, ville vært billigere. Men pudderet er ganske bra. Anonymkode: 4c246...bd4 Ja, skal vedde på at det er så og si vaselin også. Det kan brukes men man blir jo klissete som f...og det ødelegger annen sminke under med en gang det påføres.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (10 timer siden): Ja, skal vedde på at det er så og si vaselin også. Det kan brukes men man blir jo klissete som f...og det ødelegger annen sminke under med en gang det påføres. Hadde vært bedre om hele boksen var pudder. Den vaselinen (!) er litt i veien for kosten min. Anonymkode: 4c246...bd4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 10.55): Hadde vært bedre om hele boksen var pudder. Den vaselinen (!) er litt i veien for kosten min. Anonymkode: 4c246...bd4 Fant ut etterpå at den kunne vippes opp 🤪ute av øye, ute av sinn. Pudderet er godt på! Anonymkode: 4c246...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå