AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Hvordan har det gått med dere som valgte å være hjemme med to tette å ingen barnehage ? Anonymkode: c0690...5ef
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 They don't live to tell. Anonymkode: d18ba...183 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 18 mnd mellom mine. Og eldste begynte i bhg når hun var 2. det var et slit å være alene med de for å si det sånn.. fikk masse hjelp av besteforeldre, pluss av at min mann har en jobb som gjør at han er hjemme noen dager i strekk. Hadde det ikke vært for det så hadde det nok ikke gått så bra. Grunnen til at vi gjorde det slik var fordi at vi uansett ikke ville ha henne i bhg før 18 mnd. Og da synes vi det kunne bli litt mye med både bhg start, og at hun ble storesøster. I tillegg skulle vi flytte, og da hadde hun måttet bytte bhg når hun ble 2 år. Alt går, men hadde uten tvil vært lettere med bhg. De krever jo en del når se blir over året. Mens en liten baby krever mye nærhet. Anonymkode: 01038...750 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 16 måneder mellom mine, største begynte i barnehage da hun var 2,5 år Jeg syntes det gikk kjempe fint. Selvfølgelig slitsomt, men jeg følte aldri jeg var nær ved å «gå under». Jeg synes nesten det er mer mas nå når begge går i barnehage, jeg studerer igjen og vi har x antall andre greier som vi må rekke. Så jeg savner litt det å kunne ta det rolig og planlegge dagen etter hva vi hadde lyst til og orket 😛 Anonymkode: 209f0...128 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Det kommer helt an på hvilke barn du får. Noen er mer krevende enn andre og har behov for mer stimuli. Da er det en fordel å begynne i barnehage. Har du også en kombinasjon med baby som sover lite pluss massivt krevende 1-åring er det vel oppskriften på å møte veggen. Anonymkode: f7152...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 11 mnd mellom mine, og storebror begynte o barnehage da han var 15 mnd. Fire av disse ukene hjemme hadde pappaen sommerferie. Det gikk fint, og selv om det var travelt og mye grining følte jeg meg som tidenes superkvinne som mestret det. Jeg ville likevel ikke gjort det igjen. Jeg angrer på at det ble så lite babykos, og lillebror fikk en mye travlere og mer stresset tilværelse enn nødvendig. Tror ikke storebror fikk det veldig mye bedre av å slippe de mnd i barnehagen heller. Anonymkode: 9275f...8a5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Det vil nok komme veldig mye an på hvilke type babyer du får. Vi hadde dødd om vi hadde måttet ha begge hjemme samtidig... Får man en ekstrem klistremerkebaby, som i tillegg hater alt av bæretøy, er high-need-baby, veldig lydsensitiv, MÅ trilles i søvn, osv osv, er det helt håpløst å kombinere med å ta godt vare på et annet barn samtidig. Anonymkode: 360e4...5b1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Har pseudotrillinger. Endte med bhg da de var 1, 2 og 3 år, de begynte samtidig. Da var jeg helt utslitt 😂 Anonymkode: 3b6c7...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå