AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg opplevde å ha permanent halsbrann fra uke 18 til jeg fødte i midt i første svangerskap. Nå er jeg 10 uker på vei og har i tillegg til "morgen"kvalme døgnet rundt også fått halsbrann igjen. Har andre opplevd at dette kom tidligere i første svangerskap? Og vedvarte det helt frem til fødsel? Anonymkode: dceae...df7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Hehe jeg skjønte at jeg var gravid igjen da jeg fikk halsbrann og metallsmak i munnen😅 Det kom tidlig i første svangerskap, tidligere i andre. Ga seg ikke før fødsel i noen av svangerskapene for min del. Anonymkode: 456cf...b3a
Kakaoen Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Her kom det også veldig tidlig i andre svangerskap! Husker at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle holde ut. Men det gikk jo. Merkelignok har jeg ikke merket noe i tredje svangerskap enda. Er i uke 13 *bank i bordet*
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Jeg kommer til å bli sprø av manglende søvn inne uke 20 hvis dette ikke tar en pause🤪 Har begynt å "sove" sittende allerede. Er det hormonene som gjør en allerede småslapp muskulatur enda slappere? Anonymkode: dceae...df7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Gaviscon for alle penga her. Anonymkode: e37b2...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå