AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Var i en diskusjon her om dagen. Den jeg diskuterte med tror på alt av spåkoner og healere. Jeg prøvde en healer hun anbefalte og det var bare svindel. De argumenterer med at de må ta betaling for å ha noe å leve av. Er så lei av dette. De aner egentlig ikke hva det vil si å være synsk. Du finner ikke ekte synske på teletorg og healere som tar betalt. Det er svindel. Jeg vet hva det vil si å være synsk, og de snakker ikke høyt om det, og det er svært få av de. Jeg har tidligere fått hjelp av mennesker som hjelper andre uten å ta noe betaling. Det er mennesker som ikke reklamerer for det og er veldig vanskelig å finne. Disse mener jeg man heller bør oppsøke istedenfor alle de 1000 «healerne» rundt om kring. Hun jeg snakket med er også veldig syk, men sier hun blir skeptisk til mennesker jeg kjenner som kanskje kan hjelpe som ikke tar betalt. Hun bruker heller masse penger på svindel… Anonymkode: c58c1...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Hvordan i alle dager er penger en indikasjon på at noen er synske? Mener du seriøst at om at noen tar betalt så utelukker det at de er synske, og at om noen ikke tar betalt så utelukker det at de ikke bedragere? Du kjører jo nøyaktig samme argumentasjon som venninna di, bare baklengs. og en ting til, du sier de er veldig vanskelig å finne, men oppfordrer folk til å kontakte dem? Om man er istand til å kontakte noen man kan finne så trenger man vel gjerne ikke hjelp av en klarsynt, i den grad det å få hjelp av dem forutsetter at man har en viss grad av klarsyn selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var i en diskusjon her om dagen. Den jeg diskuterte med tror på alt av spåkoner og healere. Jeg prøvde en healer hun anbefalte og det var bare svindel. De argumenterer med at de må ta betaling for å ha noe å leve av. Er så lei av dette. De aner egentlig ikke hva det vil si å være synsk. Du finner ikke ekte synske på teletorg og healere som tar betalt. Det er svindel. Jeg vet hva det vil si å være synsk, og de snakker ikke høyt om det, og det er svært få av de. Jeg har tidligere fått hjelp av mennesker som hjelper andre uten å ta noe betaling. Det er mennesker som ikke reklamerer for det og er veldig vanskelig å finne. Disse mener jeg man heller bør oppsøke istedenfor alle de 1000 «healerne» rundt om kring. Hun jeg snakket med er også veldig syk, men sier hun blir skeptisk til mennesker jeg kjenner som kanskje kan hjelpe som ikke tar betalt. Hun bruker heller masse penger på svindel… Anonymkode: c58c1...a20 En healer vet nok ikke nødvendigvis hvordan det er å være synsk nei. Det er litt ulike sider. Min private regel er at man oppsøker ikke en healer eller synsk. Livet fører oss sammen hvis det er behov for det. Anonymkode: 3cc0b...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Del Skrevet 3. februar 2022 Krakilsk skrev (1 minutt siden): Hvordan i alle dager er penger en indikasjon på at noen er synske? Mener du seriøst at om at noen tar betalt så utelukker det at de er synske, og at om noen ikke tar betalt så utelukker det at de ikke bedragere? Du kjører jo nøyaktig samme argumentasjon som venninna di, bare baklengs. og en ting til, du sier de er veldig vanskelig å finne, men oppfordrer folk til å kontakte dem? Om man er istand til å kontakte noen man kan finne så trenger man vel gjerne ikke hjelp av en klarsynt, i den grad det å få hjelp av dem forutsetter at man har en viss grad av klarsyn selv? Jeg utelukker ikke at de ikke er bedragere selv om de ikke tar betalt for å gjøre en god gjerning når folk spør. Kan jo hende de ikke har evner. Men det er veldig mange der ute som tar betaling og svindler mennesker. De jeg spør om hjelp opplyser ingen plass at de hjelper folk. Men de hjelper folk som spør. Dette er bare min erfaring. De som virkelig kan hjelpe er mennesker som gjør dette av godhet uten å få penger igjen. Og om det ikke hjelper skader det ikke å spørre, men å dra til en healer som tar betaling og som er svindel er ihvertfall feil. Anonymkode: c58c1...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/3/2022 den 21.40): Var i en diskusjon her om dagen. Den jeg diskuterte med tror på alt av spåkoner og healere. Jeg prøvde en healer hun anbefalte og det var bare svindel. De argumenterer med at de må ta betaling for å ha noe å leve av. Er så lei av dette. De aner egentlig ikke hva det vil si å være synsk. Du finner ikke ekte synske på teletorg og healere som tar betalt. Det er svindel. Jeg vet hva det vil si å være synsk, og de snakker ikke høyt om det, og det er svært få av de. Jeg har tidligere fått hjelp av mennesker som hjelper andre uten å ta noe betaling. Det er mennesker som ikke reklamerer for det og er veldig vanskelig å finne. Disse mener jeg man heller bør oppsøke istedenfor alle de 1000 «healerne» rundt om kring. Hun jeg snakket med er også veldig syk, men sier hun blir skeptisk til mennesker jeg kjenner som kanskje kan hjelpe som ikke tar betalt. Hun bruker heller masse penger på svindel… Anonymkode: c58c1...a20 Det er ikke få som er klarsynte nei. Vi alle har det i oss, men noen er mer åpne enn andre. Er enig i at det er mye tull på Teletorg, men har virkelig truffet på de som er seriøse også. Anonymkode: 50118...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 9. februar 2022 #6 Del Skrevet 9. februar 2022 er enig med ts. de fleste på teletorg er svindlere. var innom den verdenen for mange år siden. ingen "spådom" har ennå gått i oppfyllelse verken for min del eller noen andre jeg kjenner. brukte titusenvis av kroner på det tullet der. det som er dumt er at mange tror at synske vet ALT. men man ser jo til og med på programmer som åndenes makt, de synske der får jo ikke inn særlig mye, kanskje de får inn at "jeg ser en mann", pluss litt til. og når de gjør nærmere historiske undersøkelser i programmet viser ingenting å stemme, eller kanskje noe stemmer. så i og med at synske aldri har 100% rett bør de heller ikke ta betalt for det. ofte sitter folk igjen med flere spørsmål enn svar etter å ha snakket med synske. sånn skal det ikke være. de gir et slags "nja...jeg ser...det vet jeg ikke men han er..." folk som er healere bør heller ikke ta betalt for det. ikke så lenge det ikke går an å dokumentere om det gir effekt. mest sannsynlig gjør det jo ikke det, så da betaler man for bortkastet tid og svindel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå