AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Klarer du være stabil psykisk første tiden i ny jobb? Klarer du holde fritid og sosialt liv gående eller må du trekke deg tilbake? Anonymkode: 50c94...444
Eneri Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Å begynne i ny jobb er en stor omveltning og veldig krevende. Jeg har ikke byttet jobb så ofte, og jeg har familie jeg uansett må ta meg av. Men jeg har lagt lista lavere for husarbeid og ikke lagt opp til å invitere til selskap eller delta på mye selv på fritiden. Jeg har ikke vært preget psykisk. Ikke annet enn det jeg anser som normale og vanlig reaksjoner: grue seg litt, spent, tanker som surrer og kanskje forstyrrer nattesøvnen, jobbtanker som fyller så mye opp at man får litt dårligere husk for andre ting. Det går seg til etterhvert 😊 Jeg tenker det også er et tegn på at man er innstilt på å yte sitt beste på jobb, både daglig og kanskje sosialt. Et tegn på at man ikke tar altfor lett på tilliten man er vist ved å bli tilbudt stillingen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Jeg startet i ny jobb i november, og jeg sliter med psyken nå. Jeg har mest lyst å si opp, er usikker på om problemet er meg eller jobben... Anonymkode: 5fbea...e2b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg startet i ny jobb i november, og jeg sliter med psyken nå. Jeg har mest lyst å si opp, er usikker på om problemet er meg eller jobben... Anonymkode: 5fbea...e2b Uff 💜 Anonymkode: 50c94...444
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Jeg skal starte i ny jobb nå i mars, både gleder meg og gruer meg! Samtidig skal jeg og samboer flytte og bo med min svigermor i to måneder! Grunnen er fordi hun bor nærmere den nye jobben, så ser vi ut en leilighet som ikke er ledig før mai. Anonymkode: 06338...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå