AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg var syk i barndommen, og lærte aldri noe matte. Lærte jo 1+2 osv. Men aldri noe mer. På ungdomsskolen var jeg så syk at jeg ikke hadde noen form for undervisning. På vgs yrkesfag fikk jeg 2 uten å ha regnet et eneste stykke. Jeg hadde aldri regnet noe som helst før. Gikk påbygg og fikk 6 i 2 py. Synes det var kjempe gøy å jobbe med faget. Jobbet ca 8 timer hver dag og ble hektet. Vil jeg med dette grunnlaget kunne ta 1t? Eller er det veldig vanskelig? Anonymkode: 1c099...f16
Rafael Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Hvorfor ikke bare låne en 1T bok å prøv deg på noen oppgaver? å si om det blir vanskelig for deg eller ikke blir bare synsing…lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Er en annen måte å både tenke og regne på i T-matte sammenliknet med P-matte. Er krevende, men fikk du 6 i 2PY har du godt grunnlag mener da jeg til å ta 1T. Men du må like å jobbe med det. Da har du kommet langt. Anonymkode: 8eb21...c9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå