Gå til innhold

Vektklubben.no

Fremhevede innlegg

Gjest promo-guri
Skrevet

Jepp, ville drive ren og skjær promotering her. Ikke bare er det gratis, men den er full av features! (Forumet er ikke like bra som her, men skitt au!:) )

Bevisstgjøringen rundt det å registrere alt man spiser, samt aktivitet er super dersom man, som meg, skal ned noen kilo. (Det er en bøyg å hive i seg nei-mat dersom man faktisk må notere det ned etterpå!)

Så jenter, hiv dere på!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg begynte sist søndag, og har nå gått ned 1 kg denne uken. Veldig morsomt å plotte inn hva jeg har spist, og så få talldommen etterpå. Jeg går ut på tur også, ene og alene for å samle trimpoeng. Se hvor mange jeg klarer å få, slik at epletreet på min side skal få gule epler. Sikkert ikke meningen at det er dette som skal være motivatoren, men jeg synes sånne listeting er gøy jeg da... :sjenert:

Et kjempebra opplegg - til å være gratis!

Skrevet

meldte meg inn der nå pga denne tråden, men har ikke fått passord enda.. det tok lang tid det..

Skrevet

Nei, tror ikke det tok mange minuttene før passordet kom. Husker ikke helt.

Skrevet

Meldte meg inn nå, passordet kom med én gang!

Gjest spinnvil| i i
Skrevet

Prøvde å melde meg inn, men det funker visst ikke. Etter jeg har fyllt ut navn etc og trykker på knappen så blanker siden seg klar til å fylle ut på nytt.. :roll:

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer. Passord kom med en gang jeg hadde trykket "lagre"...

Skrevet
Prøvde å melde meg inn, men det funker visst ikke. Etter jeg har fyllt ut navn etc og trykker på knappen så blanker siden seg klar til å fylle ut på nytt..  :roll:

Enig, jeg forsøkte 4 ganger men ga opp på grunn av sidenen blanket seg ut og skrev at "er allered i bruk" ennåp jeg fant på helt utenekelige kombinasjoner av passord osv. :roll:

Så, da det ikke gikk å registrere seg, forsøkte jeg å klikke på deres nettbutikk for å kjøpe paiform, men nei da, fungerte ikke i det hele tatt.

Slikt er nok til at jeg ikke gidder.

Skrevet
Prøvde å melde meg inn, men det funker visst ikke. Etter jeg har fyllt ut navn etc og trykker på knappen så blanker siden seg klar til å fylle ut på nytt..  :roll:

Hehe de må garantert ha problemer;) Jeg har prøvd nå 2 ganger, og får email adressen er allerede i bruk! Og de 2 email adressene jeg har tviler jeg VELDIG på at noen andre har skrevet inn.

Jeg tror det er "nicket" som er feil, men siden gir altså en feil tilbakemelding i såfall. Dårlige greier....

Gratis netttjenester er fint, men så har det ofte en bakside, slik som i dette tilfelle, veldig sløv programmering, noe som man sikkert også vil gjenkjenne mange plasser etterhvert. Det er det samme med somebody.no. Eneste som fungerer bra etter mine krav er vektklubb.no !

Skrevet

Jeg prøvde og og melde meg inn, men fikk aldri passord. Gjorde det mest bare for og se. Er medlem i vektklubb.no, og er veldig fornøyd der.

Skrevet

Dere som ikke har fått passord.

Fikk ikke jeg heller,men istedet for å logge inn trykk "glemt passord" og fyll inn mailadressa deres. Da kommer det nytt passord med en gang :)

Gjorde det hos meg ihvertfall. Fikk aldri noe 1. passord.

Gjest spinnvil| i i
Skrevet

Prøvde igjen og da funket det gitt :klappe:

Fikk passord med en gang..

Så dere som heller ikke fikk det til, jeg tror vi prøvde på et upassende tidspunkt så prøv igjen..

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Fant ut at mitt passord la seg på "useriøs post"

Gjest Gjest_lalla_*
Skrevet

Er inne på vektklubb.no nå...men jeg finner ikke den som er gratis?! Ser jo ut som om tilbudet koster noe...

Hvor finner man det som er gratis?

Hvordan tilbud har de?

Skrevet

Enig! Har flere venner som er medlemmer, og de anbefaler det på det varmeste :)

Gjest Gjest_lalla_*
Skrevet
www.vektklubben.no

Ah, I see...

Kjempe fint å få oppklart! Takk!

Dette ser jo bra ut! :)

Skrevet

Er det bedre enn slankenett.no? Synes det stedet er kjempebra.

Skrevet (endret)

Det blir ikke som slankenett nei. Ikke dagbok eller noe, men et flott sted å legge inn det du spiser for å enkelt få opp kaloriinnholdet der :)

Endret av Nella
Skrevet

Jeg har også blitt medlem på www.vektklubben.no nå! Synes det er et utrolig bra nettsted.

Kjempe flott til å være gratis! Liker veldig godt det at man kan stille spørsmål til eksperter+forum der andre brukere er.

Så er det motiverende og praktisk å plotte inn hvan jeg spiser og trener. Tar litt tid i begynnelsen,men...

De har også mange intressante artikler der.

Jeg er medlem på slankenett også. Skriver i dagboken der,men ellers er jeg ikke så mye der innne. Mange bra artikler å lese der også...

Har fått mye hjelp allerede, og tror motivasjonen bare kommer til å stige når jeg ser det begynner å skje saker og ting på vektkurven. Føler at jeg liksom "må" gjør noe nå...

Så,uansett om du er på slanker`n eller ikke,så er det mye intressant på vektklubben.no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...