eggeglass Skrevet 10. februar 2022 #41 Del Skrevet 10. februar 2022 eggeglass skrev (14 minutter siden): Ja for så og si alle som gifter seg i kirken tror på det skvipet😂 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor aldergrense for å gifte seg i kirke? Det har da med tro og ikke alder... Anonymkode: e0f71...7fc Og, har du giftet deg allerede 1 gang i kirken, og du er troende, så er det selvmotsigende. Du har da på tro og ære avgitt et løfte før, som du ikke holdt.. så ja, man kan godt gifte seg igjen, men ikke møt opp i kirken med tomme løfter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #42 Del Skrevet 14. februar 2022 eggeglass skrev (På 10.2.2022 den 21.54): Og, har du giftet deg allerede 1 gang i kirken, og du er troende, så er det selvmotsigende. Du har da på tro og ære avgitt et løfte før, som du ikke holdt.. så ja, man kan godt gifte seg igjen, men ikke møt opp i kirken med tomme løfter Nå snakker du om noe annet enn du svarte på i forrige innlegg. Du sa at maksalder for å gifte seg i kirka bør være 40 år. Og jeg lurte på hvorfor. Var ikke nevnt 2.gangs ekteskap. TS Anonymkode: e0f71...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. februar 2022 #43 Del Skrevet 15. februar 2022 eggeglass skrev (På 10.2.2022 den 13.37): For kirke, brudekjole og hele sirkuset.. kanskje 35 maks 40. For alle andre typer bryllup; hage/tinghus/Strand osv.. ingen grense. Synes jeg da. Aldersgrense på kirkebryllup - hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #44 Del Skrevet 15. februar 2022 Serafina. skrev (1 minutt siden): Aldersgrense på kirkebryllup - hvorfor? Lurer jeg også på…. Gud dømmer vel ingen? Ikke de over 40 heller håper jeg😅😂 Anonymkode: 8428f...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #45 Del Skrevet 17. februar 2022 Det er for sent å gifte seg når en er død ~ Min mormor giftet seg når hun var 72år så det er ingen alder for det. Anonymkode: 731b3...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå