AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Er det etter din mening noen øvre alder for at det er vits å gifte seg? Anonymkode: e0f71...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Nei. Kjærlighet har ikke en øvrig aldersgrense. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Del Skrevet 3. februar 2022 Nei, synes ikke det. Synes det er hyggelig uansett alder. Anonymkode: 67533...f95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Del Skrevet 3. februar 2022 Ingen aldersgrense for kjærlighet. Anonymkode: ab140...8a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Del Skrevet 3. februar 2022 37 Anonymkode: 768d1...587 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Del Skrevet 3. februar 2022 Nei, det er vel en positiv begivenhet uansett alder. Jeg giftet meg ikke før jeg var 40, selv om jeg hadde sett for meg å bli gift før det. Vi måtte bli ferdig med familieproduksjonen før mannen spurte. Anonymkode: 0c8a1...59c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Del Skrevet 3. februar 2022 For gammel? Det er det rareste spørsmålet jeg har hørt. En ting er alle de som sier man aldri er for gammel for kjærlighet osv, men viktigere enn det er at man går glipp av viktige rettigheter i et fast forhold hvis man ikke er gift, særlig knyttet til dødsfall og arv. Derfor vil det jo være ekstra viktig å faktisk gifte seg jo eldre man blir. Anonymkode: 78868...ad2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 37 Anonymkode: 768d1...587 Og du tenker at etter at man er 37 så er det ikke lenger behov for arv og sånt?🤪 Anonymkode: 78868...ad2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Del Skrevet 3. februar 2022 Aldri for sent Anonymkode: a9433...7a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. februar 2022 #10 Del Skrevet 3. februar 2022 For min del vil jeg si 38, da giftet jeg meg og det skal vare livet ut. Å gifte seg blir man aldri for gammel til ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Del Skrevet 3. februar 2022 Aldri Anonymkode: 4bcf6...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2022 #12 Del Skrevet 3. februar 2022 100 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #13 Del Skrevet 3. februar 2022 Tenker at hvis man absolutt må gifte seg, så er det mer fornuftig i høy alder. Svært lite sannsynlig at det da blir skilsmisse, og mindre sannsynlig utroskap. Man blir ikke ufrivillig i ekteskapet pga. barna heller. Gifter man seg i høy alder, gjør man det kun for egen og partners del, ikke fordi det forventes. Anonymkode: 28e92...816 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. februar 2022 #14 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Aldri. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Del Skrevet 3. februar 2022 Det er aldri for sent å gifte seg i noen menneskes liv. Ønsker de det, så fritt frem. Bare hyggelig at noen vil gjøre det som godt voksen. Kjenner et par som hadde vært sammen i nesten 40 år som samboere, som giftet seg da de kom i 70 årene. Anonymkode: 177a9...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 5. februar 2022 #16 Del Skrevet 5. februar 2022 Det er vel aldri for seint? Jeg har ei tante på 95 som fleiper med at hun vil gifte seg på 100 års dagen. Jeg ville nok likevel stussa litt om en med tydelig demens giftet seg. I så fall bør de pårørende passe på så ikke vedkommende blir utnyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Del Skrevet 5. februar 2022 Man er vel aldri for gammel til å gifte seg, men personlig syntes jeg det var too much med hvit brudekjole og storbryllup da jeg giftet meg fordi jeg følte at det ikke passet helt som 30 år gammel tobarnsmor som hadde vært sammen med mannen i 12 år.. Anonymkode: cd930...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er vel aldri for gammel til å gifte seg, men personlig syntes jeg det var too much med hvit brudekjole og storbryllup da jeg giftet meg fordi jeg følte at det ikke passet helt som 30 år gammel tobarnsmor som hadde vært sammen med mannen i 12 år.. Anonymkode: cd930...5fc Hvorfor det? Man feirer jo kjærligheten, ikke jomfrueligheten. Anonymkode: 5d419...c34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #19 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? Man feirer jo kjærligheten, ikke jomfrueligheten. Anonymkode: 5d419...c34 Fordi vi hadde alt vi trengte (inkludert gjeld), så vi hadde ikke behov for store gaver og vi syntes det var mer naturlig å bruke tusenlapper på andre ting enn en hvit engangskjole og alt som ofte følger med i store bryllup. Andre må gjerne gjøre det på annet vis men vi valgte å gjøre det slik. Anonymkode: cd930...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Del Skrevet 5. februar 2022 For meg personlig ville det vært uaktuelt å gifte meg med en dame som ikke har bært frem mine barn, eller som har bært frem mine barn. Jeg forsørger ikke voksne damer ved å inngå økonomisk union Så det betyr i praksis at rundt 40 er grensa for meg. Hva andre gjør bryr meg ikke. Anonymkode: 840ae...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå