Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster blir bestandig veldig syk når hun er syk. Kan være forkjølelse eller influensa. Klarer ikke komme seg på butikken og ringer rundt å spørr om hjelp. Hun bor 400 meter unna butikken. Jeg har også vært syk, men må handle og ta meg av barn også. Spørr du om hjelp når du er syk?

Anonymkode: 3b2c9...b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er forskjell på hvor syk man blir, men det er også forskjell på hvordan man takler hvor syk man blir.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, det er helt normalt at noen blir sykere enn andre selv om man har den samme sykdommen, det er bare det at kroppen reagerer forskjellig fra person til person.

Skrevet

Jeg tror absolutt det er forskjeller. Men folk tåler også veldig forskjellig. Min datter for eksempel, har ekstremt lav smerteterskel, hun har alltid vondt et sted og når hun er syk er det krise. 

Anonymkode: 826a3...a24

Skrevet

Ja,absolutt.

Mennesker er forskjellige,og noen blir sykere enn andre.

Syke mannfolk derimot..🤪🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min søster blir bestandig veldig syk når hun er syk. Kan være forkjølelse eller influensa. Klarer ikke komme seg på butikken og ringer rundt å spørr om hjelp. Hun bor 400 meter unna butikken. Jeg har også vært syk, men må handle og ta meg av barn også. Spørr du om hjelp når du er syk?

Anonymkode: 3b2c9...b74

Nei spør aldri….. er egt ikke bra det heller. Det er lov å spørre om hjelp eller å bli tatt hånd om. Er noe jeg lærte hos psykolog. Alltså jeg Skjønner deg, har selv en i familen som spørr om hjelp når det Gjelder alt, samme når hun er syk. Og jeg stiller opp, men jeg har lært meg å spørre henne og. Så vi gir og tar. Veldigt fint faktiskt :) og føles mye bedre en å hele tia gi gi gi

Anonymkode: 1e078...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...