AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Er det noen som vet hvor stor sjansen er for at baby plutselig skal snu seg når man er 36 uker og har baby i tverrleie? Ligget sånn i flere uker. Er førstegangs Anonymkode: 27fe1...2b5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Min snudde seg 2 dager før fødsel i uke 38 🙈 men vet ikke hva sjansen er. Det må du nesten spørre jordmor om. Anonymkode: 0c245...251
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Min baby gjorde det. Hadde ligget i tverrleie fra ca.uke 26. Gikk til jevnlig kontroll på sykehuset og sjekket leiet. Ble satt opp til planlagt keisersnitt noen uker før termin. Da hadde legene på sykehuset diskutert min sak og konkludert med at ingen trodde barnet ville snu seg. Også da jeg hadde siste ultralyd kontroll uken før operasjonen var det fortsatt tverrleie. Keisersnittet var en helt super opplevelse, bare så det er sagt. Men da de startet operasjonen så legen at barnet hadde snudd seg og lå med hodet ned, så det må ha skjedd tett opp til forløsningen. Er uansett glad det endte med keisersnitt da jeg har en annen medisinsk tilstand som kunne komplisere en vaginal fødsel. Anonymkode: f3ed6...461
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det noen som vet hvor stor sjansen er for at baby plutselig skal snu seg når man er 36 uker og har baby i tverrleie? Ligget sånn i flere uker. Er førstegangs Anonymkode: 27fe1...2b5 Min var i seteleie i uke 34. Vet ikke når han snudde seg. Men lå rett vei ved fødsel i uke 37. Anonymkode: d115f...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå