Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny opplevelse dette. Sa opp jobben min for to måneder siden. Sjefen har vært ufin og gjort det surt for meg siden da. Jeg kjenner at motivasjonen blir mer og mer borte. Føler meg som en apatisk idiot og får gjort svært lite på jobb om dagen. Har heldigvis en ny jobb som jeg begynner i neste måned. 
Andre som har hatt det slik i oppsigelsestiden?

Anonymkode: 8eba4...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Klarer oppføre meg profesjonelt selv om en er sur på jobb.

Anonymkode: 73632...e52

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Klarer oppføre meg profesjonelt selv om en er sur på jobb.

Anonymkode: 73632...e52

Hvem har sagt at én er sur? «Gjort det surt for meg», sto det.

Anonymkode: 8eba4...3a9

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også sagt opp jobben, men så var sjefen positiv til at jeg skulle gå tidligere 😅 Min nye jobb begynner neste måned og jeg fikk redusert oppsigelsestiden til en måned, det er jeg veldig glad for! Grunnen er vel at de ikke gidder å gi meg flere oppgaver likevel og da sitter jeg bare på Kvinneguiden osv...

Anonymkode: 4a814...36d

• Liker 1
Skrevet

Har også en måned igjen og er litt apatisk. Men det skyldes jo at jeg ikke har så mange arbeidsoppgaver nå, siden jeg ikke får tildelt nye. Og jeg har hjemmekontor og alle har glemt at jeg eksisterer. 😂

Anonymkode: 48725...98c

Skrevet

Er i samme situasjon, bortsett fra at sjefen er sur da. Men har allerede fått erstattere og føler meg helt glemt og oversett. Veldig glad for hjemmekontor den siste måneden nå så det faktisk går an å gjøre andre ting når alle arbeidsoppgaver bare forsvinner fra meg.  Det som er tøffest er følelsen av at ingen bryr seg om at jeg skal videre etter så mange år, og at dette dreper gleden og motivasjonen til å begynne i en ny jobb. Hååper denne følelsen forsvinner så raskt som mulig i ny jobb.

Anonymkode: 0a858...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...