Gå til innhold

Team Ingebrigtsen - hva skjer a?

Paulinetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sugar&Spice skrev (11 timer siden):

Er det EN i den familien som har vært logistikkansvarlig er det vel strengt tatt TONE! :Nikke:  

Gjert har vært trener. Gutta (og Ingrid de seneste årene) utøvere. Tone logistikkansvarlig, klesvasker, hårklipper, samtalepartner, mor. Tone er beundringsverdig! 

Virkelig!!!👊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (På 2/16/2022 den 20.07):

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/x8pg1p/jakob-ingebrigtsen-om-fravaeret-av-gjert-noen-ting-varer-ikke-evig

«Det er klart at han har vært en viktig brikke logistikkmessig». 
Wow! For alle som har fulgt med på serien er det jo åpenbart at Gjert har fungert som mer enn en logistikkansvarlig. Så mye tid som Gjert har lagt ned gjennom år, og så er dette det han omtales som.  For en respektløs uttalelse. Da må jo idrettsforbundet merke seg at de i 2019 gav en logistikkansvarlig prisen for Årets trener. 

Syns Jakob begynner å bli høy på seg selv. Hørte han i en podkast og han sa så mye rart. Merker godt at han er ung og ikke så reflektert.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (21 minutter siden):

Syns Jakob begynner å bli høy på seg selv. Hørte han i en podkast og han sa så mye rart. Merker godt at han er ung og ikke så reflektert.

Hvilke podcast? :) Vil gjerne høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger friidrett. Digger Jakob, rolig og fin, samtidig som han er verdens beste løper. For meg er han en flott type.

At Gjert er skyld i dette er logisk. Noe skurrer med temperamentet hans. Jeg har sett alle episodene av Team Ingebrigtsen og leser alt i media.

Nå er det tydeligvis en "samlet front" mot ham og det sier en del...

Barna (Ingrid, Henrik, Filip og Jakob) synes jeg er fine mennesker og mer fornuftige enn Gjert basert på tv-serien.

At Gjert har gått med på å "spille syk" sier også en del etter min mening. 

Flertallet har ikke alltid rett, men legger penga mine på barna🙂

Veldig glad for at Henrik kan bli treneren til Jakob. I går ble det verdensrekord!

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det familiær konflikt kun mellom Gjert og gutta? Håper alt er bra mellom Gjert og Tone, de er så herlige sammen, etter det jeg har sett på tv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monky skrev (På 12.2.2022 den 23.08):

Ksnskje ikke gutta vil ha han som trener lenger - hvem vet

Gutta har kome ufattelig langt. Men eg meiner at mykje av det stygge språket og all den kjeft dei har fått av faren ikkje er bra i det heile. Eg tykkjer det er rart at ikkje det vert kommentert av folk i større grad. Har reagert på det i serien. Ikkje lett å vere far og trener men heller ikkje lett å ha far sin som trener. Ser dette i fotballen og. Ungane ser ikj ut til å ta etter faren i språkbruken/ væremåten. Verkar som nokre flotte karar

Endret av Pilleville
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (23 minutter siden):

Jeg følger friidrett. Digger Jakob, rolig og fin, samtidig som han er verdens beste løper. For meg er han en flott type.

At Gjert er skyld i dette er logisk. Noe skurrer med temperamentet hans. Jeg har sett alle episodene av Team Ingebrigtsen og leser alt i media.

Nå er det tydeligvis en "samlet front" mot ham og det sier en del...

Barna (Ingrid, Henrik, Filip og Jakob) synes jeg er fine mennesker og mer fornuftige enn Gjert basert på tv-serien.

At Gjert har gått med på å "spille syk" sier også en del etter min mening. 

Flertallet har ikke alltid rett, men legger penga mine på barna🙂

Veldig glad for at Henrik kan bli treneren til Jakob. I går ble det verdensrekord!

Så enig med deg👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på serien. Og at Gjert har gjort en god jobb for å få gutta til der de er er det ingen tvil om.

Det jeg har stusset over er mangelen På respekt Gjert har fått i trenerrollen. Ke det er vanskelig å separere far fra trener. Men trenerrolle har de selv ønsket at han skal ha. Og den rollen har har vært fremragende i.

Han og Tone har ofret mye. Og guttene virker nå høye på seg selv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsfrue skrev (26 minutter siden):

Har fulgt med på serien. Og at Gjert har gjort en god jobb for å få gutta til der de er er det ingen tvil om.

Det jeg har stusset over er mangelen På respekt Gjert har fått i trenerrollen. Ke det er vanskelig å separere far fra trener. Men trenerrolle har de selv ønsket at han skal ha. Og den rollen har har vært fremragende i.

Spørs jo helt hva som har skjedd, da. Om de f.eks har mistet respekten for han pga noe forståelig, eller om det er dem som plutselig har blitt uspiselige. Virker som de er irritert på Gjert ut fra det lille som kommer ut i media, så noe må jo ha skjedd. Hvis det var sykdom så ville de nok vist omsorg utad. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (7 minutter siden):

Spørs jo helt hva som har skjedd, da. Om de f.eks har mistet respekten for han pga noe forståelig, eller om det er dem som plutselig har blitt uspiselige. Virker som de er irritert på Gjert ut fra det lille som kommer ut i media, så noe må jo ha skjedd. Hvis det var sykdom så ville de nok vist omsorg utad. 

Tenker rent generelt er det gjennomgående mangel på respekt for trenerrollen hele serien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilleville skrev (42 minutter siden):

Gutta har kome ufattelig langt. Men eg meiner at mykje av det stygge språket og all den kjeft dei har fått av faren ikkje er bra i det heile. Eg tykkjer det er rart at ikkje det vert kommentert av folk i større grad. Har reagert på det i serien. Ikkje lett å vere far og trener men heller ikkje lett å ha far sin som trener. Ser dette i fotballen og. Ungane ser ikj ut til å ta etter faren i språkbruken/ væremåten. Verkar som nokre flotte karar

Jeg forstår heller ikke at få reagerer på språket. Det var samtaletema på pauserommet i fjor og det var en som mente at det ikke var greit i andre hjem, men der så måtte man bare akseptere det da familien er noe helt for seg selv 🤷🏽‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsfrue skrev (46 minutter siden):

Fortjener man respekt når men snakker så stygt som han gjør til dei. Sjå serien ein gang til

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (10 minutter siden):

Jeg forstår heller ikke at få reagerer på språket. Det var samtaletema på pauserommet i fjor og det var en som mente at det ikke var greit i andre hjem, men der så måtte man bare akseptere det da familien er noe helt for seg selv 🤷🏽‍♀️

Merkelig uttalelse

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilleville skrev (1 minutt siden):

Merkelig uttalelse

Ja jeg er helt enig. Men det at de var så suksessfulle og alt der, skulle på en måte rettferdiggjøre språkbruken. Jeg er uenig. Og slutta å følge med på serien av den grunn. Men de er jo innmari populære da, så jeg har bare antatt at min mening var mindretallet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsfrue skrev (58 minutter siden):

Han tvang Henrik som nybakt far til å ikke sove med kone og barn.

Han tvang Filip til å sove i kjelleren i årevis, så å si. Enhver kunne se at Filip flyktet til Oslo.

Man skylder ikke en sånn type noe, dersom han har gått over streken 50 ganger. 

De første 49 gangene kan man tåle (man vet jo ikke bedre)

Men man skal ikke ofre egen psykisk helse for Gjerts del, dersom han er giftig

Endret av totti_1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nana skrev (29 minutter siden):

Har alle barna blitt uspiselig samtidig?

Hva er oddsen for det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (6 minutter siden):

Han tvang Henrik som nybakt far til å ikke sove med kone og barn.

Han tvang Filip til å sove i kjelleren i årevis, så å si. Enhver kunne se at Filip flyktet til Oslo.

Man skylder ikke en sånn type noe, dersom han har gått over streken 50 ganger. 

De første 49 gangene kan man tåle (man vet jo ikke bedre)

Men man skal ikke ofre egen psykisk helse for Gjerts del, dersom han er giftig

Om du vil bli best, så må man ofre. Og du kan bla ikke yte i verdensklasse om du ikke får søvn pga baby🤷🏻‍♀️ 
Og de har ikke blitt tvunget til noe. Gjert som trener har sagt at dette må til for å bli best, take it or leave it. Guttene har selv valgt å være best fremfor noe annet. 
At en far er slik kan jeg forstå er vanskelig å ikke legge igjen på banen. Og det hadde vært lettere å ha en trener utenfra. Men dette er en selvvalgt situasjon. 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo bare spekulasjoner. Jeg tror brødrene er godt fornøyd med trener Gjert. Kan være mange årsaker, men jeg tror ikke det er noe veldig alvorlig.

Kanskje han trenger en operasjon, kanskje han trenger hvile. Jeg tror ikke at det er splid i familien. 

Han er nok snart tilbake, fit for fight.

Etterhvert så tar nok Henrik over trenerrollen, det sier i hvert fall de lærde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsfrue skrev (15 minutter siden):

Om du vil bli best, så må man ofre. Og du kan bla ikke yte i verdensklasse om du ikke får søvn pga baby🤷🏻‍♀️ 
Og de har ikke blitt tvunget til noe. Gjert som trener har sagt at dette må til for å bli best, take it or leave it. Guttene har selv valgt å være best fremfor noe annet. 
At en far er slik kan jeg forstå er vanskelig å ikke legge igjen på banen. Og det hadde vært lettere å ha en trener utenfra. Men dette er en selvvalgt situasjon. 

Jeg sier ikke det med søvn og baby er noe stort problem.

Når barna har tålt såpass i mange år, er det nok noe mer dramatisk som gjør at barna forlater ham.

Det har jeg fått informasjon om også, som jeg velger å tro på: ) 

Men har man bestemt seg for at barna er drittunger og "stakkars Gjert", så lykke til 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...