Gå til innhold

Team Ingebrigtsen - hva skjer a?

Paulinetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er litt vanskelig å vite om han har møtt veggen, annen alvorlig sykdom, eller om det er gnisninger/slitasje. Frykter alvorlig sykdom.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke spekulere i noe, men husker jeg stusset litt over at han så ut til å ha gått ned litt i vekt da jeg så han på tv sist. Uansett hva grunnen skulle være, så håper jeg det går bra med han og familien 🌸

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg tolke noe ut av det lite man vet, men blir jo litt bekymret på Gjerts vegne.

Synes Gjert er en beundringsverdig personlighet, som i stor grad har æren for sønnenes suksess på banen, er smått utrolig hvor detaljefokusert den mannen er. Jeg håper vi vil se mer til han i årene fremover, men er redd vi ikke skal få se like mye til han da det virker som at han ikke bare vil være borte midlertidig, men også litt permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke spesielt at en så profilert familie ikke sier eneste ord om hva det gjelder? Dette skaper spekulasjoner. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har jobbet enormt mye de årene ham har trent guttene samtidig som han også har en vanlig jobb. Skjønner det godt hvis han er sliten. At han har gått ned i vekt har han vel jobbet aktivt for. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har gått ned i vekt er jo ikke rart, han gjorde jo en livsstilsendring. Håper "bare" han har gjort for mye og at det ikke er alvorlig. De har nettopp eller holder på og bygger på eller pusser opp huset deres.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere skal bekymre dere for Gjert. Det er ikke først og fremst sykdom som ligger bak, men konflikt. Det kan man også se litt utifra måten Henrik ordlegger seg og at Ingrid slutter.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tossitinthetrash skrev (1 minutt siden):

Tror ikke dere skal bekymre dere for Gjert. Det er ikke først og fremst sykdom som ligger bak, men konflikt. Det kan man også se litt utifra måten Henrik ordlegger seg og at Ingrid slutter.

Det er jo litt rart da, at han blir sykemeldt for en konflikt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (2 timer siden):

Er det ikke spesielt at en så profilert familie ikke sier eneste ord om hva det gjelder? Dette skaper spekulasjoner. 

Han er sykemeldt. Egen helse er ikke allemannseie selv om man er profilert. Håper han raskt vil bli bedre hva det nå måtte dreie seg om.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tossitinthetrash skrev (10 minutter siden):

Hvor står det at Ingrid slutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (10 minutter siden):

Hvor står det at Ingrid slutter?

Stod i artikkelen. Vi får ikke lov til å spekulere her inne, men jeg tenker mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnugg1 skrev (3 timer siden):

Jeg vil ikke spekulere i noe, men husker jeg stusset litt over at han så ut til å ha gått ned litt i vekt da jeg så han på tv sist. Uansett hva grunnen skulle være, så håper jeg det går bra med han og familien 🌸

Jeg så nå at han trener endel, så det forklarer nok hvorfor han har blitt litt smalere. Ønsker de alt godt uansett hva det måtte være. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleugla skrev (1 time siden):

Han er sykemeldt. Egen helse er ikke allemannseie selv om man er profilert. Håper han raskt vil bli bedre hva det nå måtte dreie seg om.

Det er jeg helt enig i. Helse er privat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tossitinthetrash skrev (1 time siden):

At Ingrid slutter har jeg sett komme veldig lenge. Hun har aldri virket motivert nok, og har nok hatt mer lyst til å være som brødrene og få oppmerksomhet i tv-serien. Kanskje ikke tilfeldig at hun slutter akkurat samtidig som serien slutter?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tossitinthetrash skrev (1 time siden):

Det tror jeg ikke noe på, jeg tolker det ikke sånn. Og at en ung jente kan finne nye interesser enn trening og løping i ungdomsårene er ikke så rart. 

Håper at det ikke er noe alvorlig med Gjert, fin fyr. Synes vi skal holde oss for gode for å spekulere i diagnoser etc, vi får nok vite mer etterhvert. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 minutter siden):

Det tror jeg ikke noe på, jeg tolker det ikke sånn. Og at en ung jente kan finne nye interesser enn trening og løping i ungdomsårene er ikke så rart. 

Håper at det ikke er noe alvorlig med Gjert, fin fyr. Synes vi skal holde oss for gode for å spekulere i diagnoser etc, vi får nok vite mer etterhvert. 

Enig!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (1 time siden):

Helt enig. Vi har heller ingen rett på å vite hvorfor det er blitt slik

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...