AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 hei, er det noen an dere som har videreutdannet dere til anestesisykepleier? Hvist det er det så er spørsmålet mitt om dette er en vanskelig utdanning? Vet at jeg må bli sykepleier først og alt det dær.. Anonymkode: 83add...096
Honey Dew Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Da må du først legge tråden din i riktig underforum.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hei, er det noen an dere som har videreutdannet dere til anestesisykepleier? Hvist det er det så er spørsmålet mitt om dette er en vanskelig utdanning? Vet at jeg må bli sykepleier først og alt det dær.. Anonymkode: 83add...096 Jeg er anestesisykepleier. For å komme inn på master i anestesisykepleie bør du ha gode karakterer fra grunnutdanningen. Jeg synes ikke studiet var spesielt vanskelig, men i motsetning til grunnutdanningen krever det gode studievaner for å komme igjennom. Yrket er krevende, du må være «på» hele tiden, men også veldig givende og spennende. Bare spør hvis du lurer på noe mer. Anonymkode: 79bcd...824
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er anestesisykepleier. For å komme inn på master i anestesisykepleie bør du ha gode karakterer fra grunnutdanningen. Jeg synes ikke studiet var spesielt vanskelig, men i motsetning til grunnutdanningen krever det gode studievaner for å komme igjennom. Yrket er krevende, du må være «på» hele tiden, men også veldig givende og spennende. Bare spør hvis du lurer på noe mer. Anonymkode: 79bcd...824 Hvilke karakteren hadde du på grunnutdanningen din? Anonymkode: 7bf3c...334
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilke karakteren hadde du på grunnutdanningen din? Anonymkode: 7bf3c...334 Jeg hadde ikke spesielt gode karakterer på grunnutdanningen (C-snitt), men fikk til gjengjeld maks ekstrapoeng for antall år i praksis og annen relevant utdanning. Syntes ikke anestesistudiet var teoretisk vanskelig, men det krever gode studievaner i mye større grad enn grunnutdanningen. Du må være interessert i fysiologi og farmakologi. Anonymkode: 79bcd...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå