AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Og overnatting? Anonymkode: 4f7ea...5b7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 1-2 ganger i uka, noen ganger 3 eller ingen dager en uke. 50/50 ca om hun har besøk eller selv er på besøk. Hun har to fritidsaktiviter, så disse to treningsdagene går som regel bort (med mindre en venn fra samme aktivitet besøker, da drar de sammen dit). Overnatting er ikke så ofte.. 5-10 ganger i året, kanskje? Veksler mellom å ha overnatting eller dra bort på overnatting. Halvparten av overnattingene skjer nok i sommerferien. Nå regner jeg bare med venneovernatting, ikke overnatting hos familie. Anonymkode: 829bd...0a6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1-2 ganger i uka, noen ganger 3 eller ingen dager en uke. 50/50 ca om hun har besøk eller selv er på besøk. Hun har to fritidsaktiviter, så disse to treningsdagene går som regel bort (med mindre en venn fra samme aktivitet besøker, da drar de sammen dit). Overnatting er ikke så ofte.. 5-10 ganger i året, kanskje? Veksler mellom å ha overnatting eller dra bort på overnatting. Halvparten av overnattingene skjer nok i sommerferien. Nå regner jeg bare med venneovernatting, ikke overnatting hos familie. Anonymkode: 829bd...0a6 Har en ti-åring, ganske likt her Anonymkode: 1868a...b70 1
GammelKaktus Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Overnatting er ytterst sjeldent og det er helst bare de som kommer langveisfra som overnatter. De liker best å sitte å gnåle på discord/hangouts på hver sin pc til langt på natt enn å overnatte hos hverandre. Besøk har vært litt hytt og pine, før jul var det ingenting for alle var redde for smitte til jul og det har vel ikke tatt seg opp helt ennå heller. Har bare vært drittvær etter jul så de har sittet i gruppene sin på nett om vi ikke har gjort noe spesielt. De går en del ut sammen da men da kommer de jo ikke hjem, da henger de på fotballbanen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og overnatting? Anonymkode: 4f7ea...5b7 Noen ganger har han besøk hjemme alle hverdager. Andre gang er han på besøk 3-4 dager i uka. Det varierer. Overnatting ca 1 gang hver tredje måned. Men det varierer naturligvis også. Anonymkode: db2b9...136
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 hver dag, enten hos oss eller hos vennene og overnatting ca anhver helg mine blir 11 i mars, gutt og jente Anonymkode: 987a3...1cb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Sammen venner 5-6 dager i uka tenker jeg. Overnatting kanskje 2 ganger i mnd. Anonymkode: 33927...906
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 Her vil du nok kun få svar fra de som selvsagt alltid har mye besøk Anonymkode: e5c0d...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Besøk 2-3 ganger i uken. Overnatting, korona har gjort at det blir mindre. En gang i måneden kanskje. Var mer før korona. Anonymkode: 1c940...ada
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Sjelden besøk, to til fire ganger i mnd. Overnatting fire til seks ganger i året kanskje. Var oftere før. Anonymkode: e4a1a...0df
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Har to barn. Den ene har besøk/går på besøk ca 1 g/mnd. Max. Han er ganske asosial. Har aldri hatt/vært på overnatting. Den andre er svært sosial, og har/går på besøk 6 dager i uka, og overnatting ca 1g/mnd. Anonymkode: f93ce...10e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 11- åringen er på besøk eller har besøk daglig. Opptil flere ganger. Nesten alle kompisene bor i nærmeste nabolag. Har alltid med seg noen hjem etter skolen før de etterhvert drar sammen på trening eller drar hjem for å gjøre lekser. Blir overnatting en sjelden gang. Vi er ofte ganske opptatt i helgene. Blir litt oftere om sommeren da🙂 Anonymkode: f36dd...d84
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Barnet mitt fylte nettopp 12. er ytterst sjeldent på besøk og får sjeldent besøk. Går litt i perioder, minst om vinteren. Da datteren min var yngre (yngre enn 10) var hun oftere på besøk og hadde ofte besøk. Har vært på overnatting hos venner totalt 4 ganger i sitt liv. Aldri hatt overnatting, vi har ikke plass. Anonymkode: 8200c...095
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Besøk hver dag. Overnatting 2 til 4 ganger i måneden. Anonymkode: 1f35b...db7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 1 gang i måned? Han gamer en del med skolevenner men lite fysisk kontakt. Anonymkode: 3e444...08c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Min snart 11 åring får dekt mye av sin sosiale dose på skolen og fritidsaktivitet 2 ganger i uka. Innimellom er det besøk 3 ganger i uka. Nå i det siste med dårlig vintervær og mye covid har det vært 0-1. går sjeldent på besøk, trives best hjemme. Overnatter aldri lenger, det syntes jeg er helt ok. Må kjempe litt for å henge med noen, da de fleste på trinnet virker hjemmekjære eller har en bestevenn å henge med alene. 9 åringen trener 4-5 ganger i uka. Der er også mange av vennene. De andre dagene er han sammen med venner. Han er veldig sosial og har alltid noen å være med, hvis han vil. Jeg har slått meg til ro med at de er forskjellige og pusher ikke like mye på eldste lenger, da jeg ser at det er trivsel. Anonymkode: 3c9a5...945
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 Veldig sjeldent. Har 3 gutter i alderen 6-14 år. De spør sjeldent om å ha med venner hjem og får dekket det sosiale behovet sitt med skole + aktiviteter. Anonymkode: ad8d2...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå