AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har sepperasjonsangst, og merker at mannen min ikke er lojal. Jeg elsker han, men merker han gir meg for lite oppmeksomhet, han er frekk og ikke som han var før vi gifta oss. Når han kommer hjem fra jobb er han stort sett inni mobilen! Han snakker ikke eller noe. Bare mobil eller tv. Så om natta kan han finne på å ha sex og å sove inntil meg. Men ellers ikke noe spesielt. Pynter jeg meg får jeg selvsagt komplimenter. Men igår fiksa jeg neglene mine og viste han. Han brydde seg ikke, mens før pleide han å vise interreset og bare såå fin og slikt jeg får lyst til å pynte meg og treffe en mann. En mann som vil sette pris på meg, sette pris på mitt utseendet og på meg. Jeg vil bare at en kjekk mann skal dra meg inntil han og fortelle meg hvor nydelig jeg er. Beføle kroppen min og fortelle meg hvor deilig den er. jeg vil bare dra til byen og hooke med en gutt. Litt som one night stand bare at vi ikke har sex. Syntes sex kan gå litt for langt. vil bare oppleve det en dag! Anonymkode: f7268...136
Antiviruset Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sepperasjonsangst, og merker at mannen min ikke er lojal. Jeg elsker han, men merker han gir meg for lite oppmeksomhet, han er frekk og ikke som han var før vi gifta oss. Når han kommer hjem fra jobb er han stort sett inni mobilen! Han snakker ikke eller noe. Bare mobil eller tv. Så om natta kan han finne på å ha sex og å sove inntil meg. Men ellers ikke noe spesielt. Pynter jeg meg får jeg selvsagt komplimenter. Men igår fiksa jeg neglene mine og viste han. Han brydde seg ikke, mens før pleide han å vise interreset og bare såå fin og slikt jeg får lyst til å pynte meg og treffe en mann. En mann som vil sette pris på meg, sette pris på mitt utseendet og på meg. Jeg vil bare at en kjekk mann skal dra meg inntil han og fortelle meg hvor nydelig jeg er. Beføle kroppen min og fortelle meg hvor deilig den er. jeg vil bare dra til byen og hooke med en gutt. Litt som one night stand bare at vi ikke har sex. Syntes sex kan gå litt for langt. vil bare oppleve det en dag! Anonymkode: f7268...136 Da gjør du det slutt og så kan du holde på som du vil og søke bekreftelse som du vil, være utro er bare nedrig og viser en veldig dårlig karakter. Svike noen fordi du er misfornøyd er ikke greit, kommunisere det og rettes det ikke opp ? Da bryter du ut og klarer deg på egenhånd. Det er eneste rette måten å gjøre dette på. Mange er bare ikke gode nok på å gi komplimenter, og man tar hverandre for gitt etter en tid. Det går ofte slik i langvarige forhold når man ikke er oppmerksom på slikt. Tror mange menn kan fortelle om dette er noe av de største tabbene de kan gjøre i et forhold, og er grunnen til at det blir brudd. 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Du kan gjøre det slutt. Enkelt og greit. Anonymkode: 3b9f9...22f 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Gjør det slutt først, deretter er du fri til å finne all oppmerksomheten du søker! Anonymkode: ad5e7...211 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Har du snakket med han om at han ikke virker så interessert lengre? Forøvrig, så er det lov til å gå på byen med noen venninner og flørte litt! Uten å ta det lengre, såklart. Det har jeg gjort mange ganger, og jeg forteller mannen min det når jeg kommer hjem. Forteller om komplimenter jeg har fått osv. Da pleier han å bli litt «små-sjalu» og gir meg masse oppmerksomhet og kos😄 Blir jo litt som en lek da, men det gir litt krydder i hverdagen! Men igjen; jeg er IKKE utro. Den grensa krysser man ikke. Anonymkode: 55946...372 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Ingen menn legger merke til slike filleting som nylakkerte negler, herregud! 😂Drama alert, drama alert! Anonymkode: 9831b...0b7 1 1
candykiss Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Det er mannen din det er snakk om, SNAKK med han. Du oppnår ingenting av å være utro, da er du MYE mer kjip enn hva mannen din er. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du snakket med han om at han ikke virker så interessert lengre? Forøvrig, så er det lov til å gå på byen med noen venninner og flørte litt! Uten å ta det lengre, såklart. Det har jeg gjort mange ganger, og jeg forteller mannen min det når jeg kommer hjem. Forteller om komplimenter jeg har fått osv. Da pleier han å bli litt «små-sjalu» og gir meg masse oppmerksomhet og kos😄 Blir jo litt som en lek da, men det gir litt krydder i hverdagen! Men igjen; jeg er IKKE utro. Den grensa krysser man ikke. Anonymkode: 55946...372 Sexy innstilling, skjønner at mannen din blir kåt. Anonymkode: 5c0e4...176 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Kanskje bedre å gjøre det slutt, da Anonymkode: 3167a...5ae
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Du må slutte å søke bekreftelse i andre, og få hjelp for separasjonsangsten din. Anonymkode: 003b6...734 3
Majer Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Du kan ha åpent forhold eller be mannen din jobbe mindre?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Kommunikasjon??? Anonymkode: b55ce...c06
Adrenalina1 Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen menn legger merke til slike filleting som nylakkerte negler, herregud! 😂Drama alert, drama alert! Anonymkode: 9831b...0b7 Jo. Samboeren min gjør det. Han legger merke til alt ved meg. Fordi han er en skikkelig mann. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Jo. Samboeren min gjør det. Han legger merke til alt ved meg. Fordi han er en skikkelig mann. 🤦♀️ Anonymkode: 64381...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå