karroo Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Noen flere som har fått dette? All mat smak smaker forferdelig og det føles ekkelt i munnen hele tiden. Akkurat som en penge ligger på tungen.. Håper det går over, har akkurat tatt den. 1
Honey Dew Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Har du spist jerntabletter eller fått sprøyte med jern? 1
karroo Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2022 Honey Dew skrev (1 time siden): Har du spist jerntabletter eller fått sprøyte med jern? Nei, det har jeg aldri gjort. Skjedde rett etter koronavaksina, Pfizer. Leser at det er en svært sjelden bivirkning, men at det skjedde med noen etter svineinfluensavaksina også.
Betasuppe Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Hvor fort skjedde det etter du fikk den? Var det snakk om sekunder? Da kan du ha fått den rett i ei åre Endret 3. februar 2022 av Betasuppe 2
Mekkapekka Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Jeg fikk det. Gikk over innen kort tid. 1
karroo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2022 Betasuppe skrev (4 timer siden): Hvor fort skjedde det etter du fikk den? Var det snakk om sekunder? Da kan du ha fått den rett i ei åre Ett minutt cirka.. okei det gir mening, takk for svar Salibali skrev (4 timer siden): Rapporter den inn. Skal gjøre det takk for tips 👍 Mekkapekka skrev (3 timer siden): Jeg fikk det. Gikk over innen kort tid. Godt å høre det gikk over. Våkna av det nå og kjenner det svir godt bak i svelget, men får bare være tålmodig
RS_ Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Er nok desverre stor sannsynlighet du kan ha fått noe vaksine i blodet. Men det betyr selvfølgelig ikke at det vil være skadelig for deg, men det er selvfølgelig ikke ønskelig da vaksinen ikke er laget for det. Og det minner oss igjen på hvorfor i hel.. Norge ikke kan aspirere slik Danmark og flere andre land gjør. 😞 4
karroo Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2022 RS_ skrev (8 timer siden): Er nok desverre stor sannsynlighet du kan ha fått noe vaksine i blodet. Men det betyr selvfølgelig ikke at det vil være skadelig for deg, men det er selvfølgelig ikke ønskelig da vaksinen ikke er laget for det. Og det minner oss igjen på hvorfor i hel.. Norge ikke kan aspirere slik Danmark og flere andre land gjør. 😞 Ja ikke sant.. Der har du et godt poeng, takk for innspill.. jeg er så grusomt dårlig i dag. Har feber på 38.5, hakker tenner, blå rundt munnen, kastet opp av hodepine and the list goes on. Får heldigvis i meg noe drikke og Paracet selv om metallsmaken fortsatt er max tilstede. Krysser fingrene for at det går over til i morgen, får ikke sove bare dupper.
Anbefalte innlegg