Gå til innhold

Nytt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei.

Vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem dette men, i alle fall, de siste par ukene har jeg fått kjempegod kontakt med en jente jeg jobber sammen med, og vi har flørtet mye med hverandre.

Jeg får bare mer og mer følelser for denne jenta, og det er lenge siden sist jeg følte det slik jeg gjør for henne.

men, det er en hake.

Hun har ikke helt kommet ut av forholdet til sin tidligere type, eller, hun vil at det skal være slutt men det vil ikke han, han sier han skal skjerpe seg og at ting kommer til å bli bra og at hun er den eneste som kan ta vare på han....

Han har en del problemer, uten at jeg trenger å gå inn på hva det gjelder.

Hun vil jo hjelpe han, forståelig det, for man bryr seg jo fremdeles om personen selv om at man ikke vil være sammen med han lengre. men han vil ikke innse at forholdet ikke kommer til å virke,

og jeg frykter at det kan holde på slik en stund.

Er litt frustrert og vet ikke helt va jeg skal si eller gjøre.

Vi har vel egentlig blitt enige om å ikke gjøre noe mere før hun hår fått ordnet opp i ting med han først.

Det er best å bare vente med å innlede noe forhold til henne nå, for jeg vil ikke komme inn midt i alt, men samtidig så vil jeg ikke skjule hva jeg føler for henne..

hva bør jeg gjøre? noen som kanskje har lignende ærfaringer å fortelle om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...