AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Mannen skulle ha skole, men ser nå han var på området der foreldrene hans bor, skolen hans derimot er 30 min unna der. Er en stund siden han møtte de, men syntes det er dumt. Jeg sendte han melding om at jeg venter på at han plukker meg siden jeg heller vil gå i bil enn å ta buss. Den har han ikke svart på har han rett til å dra hos foreldrene sine uten å informere meg? Han skulle realt ha skole nå…. Så skjønner ikke hvordan han havna der. Ikke har jeg hørt noe heller. Spurte han sist igår om han hadde skole da sa han ja Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Herregud - hvor gammel er dere? Dette er barnehagenivå... Anonymkode: 4af55...b46 14
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Hvordan ser du det? Overvåker du ham? Forøvrig bør du finne noe annet å gjøre enn å trolle Anonymkode: b31f1...125 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Selvfølgelig kan han reise til foreldrene sine, eller gjøre andre ting selv om han sa noe annet til deg. Hvordan vet du hvor han er? Stalker du han? Du klarer vel å ta bussen hjem. Anonymkode: f88e9...d95 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 OPPDATERING! Han er sammen med broren sin på karte. jeg så det nå. Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Ja, mannen har rett til å gå dit han vil uten å informere deg om presis hvor han skal. Skal han feks på skolen og så innom en kompis og så ringer kanskje mamma og ber han handle noe til henne har han altså lov til å definere dette som "skal på skolen" uten å verken be deg om tillatelse eller informere om endring i planer. Det samme har du. Dere har også begge lov til å ha, beholde og skape vennskap med hvem dere vil, uavhengig av kjønn, og tilbringe tid med dem, med eller uten partner. Uten at partner har noe han eller hun skulle ha sagt om dette, Be mannen skru av snapkartet. Og gjør det samme. Anonymkode: b6906...48f 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan ser du det? Overvåker du ham? Forøvrig bør du finne noe annet å gjøre enn å trolle Anonymkode: b31f1...125 Scrollet tilfeldigvis bort til snap kartet, også så jeg bare hvor lenge siden han var pålogga siden han ikke svarte på min melding Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 Det er ikke normalt å kontrollere kjæresten sin og særlig ikke når dere går i barneskolen. Anonymkode: b80c4...764 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Jeg tenker man kan jo si ifra? Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Når han er på besøk hos foreldrene kan han vel bruke 1 min på å sende melding hvor han sier «han ikke går på skole men hos foreldre istedet fordi **»??? tenker såpass bør en klare Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 hvis jeg hadde vært mannen i dette tilfellet, så ville jeg mest sannsynlig valgt å forlate Tråd-starteren her,. å ha en partner som holder øye med ham på denne måten, ville i alle fall ikke jeg holdt ut med særlig lenge. Anonymkode: 3fd44...169 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Når han er på besøk hos foreldrene kan han vel bruke 1 min på å sende melding hvor han sier «han ikke går på skole men hos foreldre istedet fordi **»??? tenker såpass bør en klare Anonymkode: 5a333...e34 Hvorfor det? Hva er det han har gjort galt siden han må rapportere alle detaljer til deg? Anonymkode: 11cd8...243 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 Uff, er ikke du et vandrende rødt flagg så vet ikke jeg... Man har da ikke rapporteringsplikt selv om en er i forhold og han har muligens gode grunner for ikke å si noe. Anonymkode: 749d3...245 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 Spurte han når han er ferdig på skole og da sa han 8. når han egt ikke er på skolen engang? Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Skrevet 3. februar 2022 Skjønner ikke hvorfor han lyver om at han er hos foreldre? Anonymkode: 5a333...e34
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #16 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor han lyver om at han er hos foreldre? Anonymkode: 5a333...e34 Det er en direkte konsekvens av at du kveler ham med all detaljstyring. Anonymkode: 11cd8...243 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #17 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Mannen skulle ha skole, men ser nå han var på området der foreldrene hans bor, skolen hans derimot er 30 min unna der. Er en stund siden han møtte de, men syntes det er dumt. Jeg sendte han melding om at jeg venter på at han plukker meg siden jeg heller vil gå i bil enn å ta buss. Den har han ikke svart på har han rett til å dra hos foreldrene sine uten å informere meg? Han skulle realt ha skole nå…. Så skjønner ikke hvordan han havna der. Ikke har jeg hørt noe heller. Spurte han sist igår om han hadde skole da sa han ja Anonymkode: 5a333...e34 Nei, han har ikke lov til dette. Du kan anmelde. Anonymkode: 1f18f...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #18 Skrevet 3. februar 2022 Altså hender støtt og stadig jeg går på snapkartet for å se hvor langt det er til ungene er hjemme, eller om min mann feks har vært pålogga snap. ect. Mener ikke det er stalking at all. Og at mannen her bevist juger hvir han er, det er det røde flagget her!! Anonymkode: 2c4d5...407
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #19 Skrevet 3. februar 2022 Du høres sykt kontrollerende ut. Anonymkode: 64aac...381 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #20 Skrevet 3. februar 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, mannen har rett til å gå dit han vil uten å informere deg om presis hvor han skal. Skal han feks på skolen og så innom en kompis og så ringer kanskje mamma og ber han handle noe til henne har han altså lov til å definere dette som "skal på skolen" uten å verken be deg om tillatelse eller informere om endring i planer. Det samme har du. Dere har også begge lov til å ha, beholde og skape vennskap med hvem dere vil, uavhengig av kjønn, og tilbringe tid med dem, med eller uten partner. Uten at partner har noe han eller hun skulle ha sagt om dette, Be mannen skru av snapkartet. Og gjør det samme. Anonymkode: b6906...48f Hvor stor bil har dere siden du skal gå i den? Anonymkode: 7b874...658 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå