AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jag skal lage kremosttopping i morgen som skal brukes til å dekorere muffins. Ser man skal ha vaniljesukker, smør, kremost samt melis. Står f eks at jeg skal ha 6 dl melis. Betyr det at jeg skal lage til 6 dl melis (altså vann pluss melispulveret), eller skal det være 6 dl rent melispulver? Haha føler meg så jævlig dum nå men har ikke gjort dette før! Hjelp. Bør kremosttoppingen være romtemperert når jeg dekorerer muffinsene, eller kjøleskapskald? Takk på forhånd 😊 Anonymkode: 2c2c0...e22
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Du blander sammen smør og smøreost(som er romtemperert), så blander du inn tørr melis, gjerne litt og litt. Anonymkode: cd651...499
Agathe Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Er kun melispulveret 🙂 Tror det er greiest at glasuren er romtemperert, samme som muffinsen. 1
PurpleRain Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 6 dl ren melis. Kan være kjekt at kremen er litt i kjøleskap, den blir fastere da og lettere å jobbe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå