Gå til innhold

Hvilke parfymer som ikke lages lenger savner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bruker ikke parfyme lenger da det er kreftfremkallende. Samme med duftlys og luktfriskere. Like ille som røyk. 

Anonymkode: 9e984...49d

Ja du høres jo morsom ut.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Le jardin

Anonymkode: 6a113...452

Den finnes fortsatt 

Anonymkode: 7a56a...c69

Skrevet

Denne gule fra Bvlgari, fantastisk duft jeg aldri har funnet maken til😩

256A9018-22B9-42A2-BF20-84576CC12253.png

• Liker 1
Skrevet

Tova og vanilje olje parfyme. Tim tbs

Skrevet

Feminine D&G

Tilnærmet perfekt komposisjon. Musk, pudder, blomster.

D&G Feminine Dolce&Gabbana for women

Blue Ralph Lauren

Perfekt duft, frisk, hav, liljekonvall, peon, frukt.  Den ble relansert i fjor i 125 ml flasker, men duften er ørlite tammere enn jeg husker. Kjøpte en fra FragranceX og nå har de sluttet å lage den igjen.  Hal litt under halve flaska igjen.  Hvorfor gjør de slikt???  Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte flere selv om det ble dyrt med moms og toll.

Ralph Lauren Blue Ralph Lauren for women

• Liker 3
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (5 timer siden):

En duft som Fleur de Santè lagde på 80-tallet. Den het China Garden og duftet helt fantastisk. Skulle ønske den kom tilbake.

Ah, Fleur de Sante! Var kunde der i min ungdom. Husker denne var favoritt… likte den såå godt! 😊

BCE99086-1410-494C-AD00-3AF871C356B8.jpegDen kan minne litt om denne, men er lettere…

30C0D0E5-6D35-4861-A7E6-A56B91C1E9DE.jpeg

Endret av Bacteria
  • Liker 1
Skrevet
Perelandra skrev (7 timer siden):

Å, den husker jeg godt! :Nikke:

Jeg savner flere fra Yves Rocher, men særlig 8e jour. Den finnes til salgs på Ebay og Finn, men det spørs om det er noen vits i å prøve. Jeg tror den gikk ut av produksjon på midten av 90-tallet. 

375x500.8857.jpg 

Å jaa,den var så god :)

• Liker 1
Skrevet
Bacteria skrev (7 timer siden):

Ah, Fleur de Sante! Var kunde der i min ungdom. Husker denne var favoritt… likte den såå godt! 😊

BCE99086-1410-494C-AD00-3AF871C356B8.jpegDen kan minne litt om denne, men er lettere…

30C0D0E5-6D35-4861-A7E6-A56B91C1E9DE.jpeg

Obsession finnes da fortsatt,mener jeg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

71D40296-CCCA-45A2-86A2-DC3B1D4D3245.thumb.jpeg.4438fd67cf549bffd972f7607b80f688.jpeg

Denne! Husker jeg fikk komplimenter hver gang jeg brukte den❤️

Anonymkode: 6dcf5...689

Denne har de vel fortsatt?

Ny forpakning,vel og merke.

Skrevet

Savner ikke akkurat , men huska vi brukte "ex cla  mation"  på 90 tallet da jeg var fjortis .🤪

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
Rogadame skrev (6 minutter siden):

Savner ikke akkurat , men huska vi brukte "ex cla  mation"  på 90 tallet da jeg var fjortis .🤪

Åå ja,haha.

Denne selges fortsatt, vurderte å bestille den,men tror nok ikke jeg ville likt den like godt idag🤪

Skrevet
flusa skrev (1 time siden):

Åå ja,haha.

Denne selges fortsatt, vurderte å bestille den,men tror nok ikke jeg ville likt den like godt idag🤪

Den finnes, ja. Men de kan ha endret på formelen - akkurat som de gjorde med Samba 😞 jeg tør ikke prøve. 

Anonymkode: 78fba...be3

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gamle brukte? Nei takk...

Anonymkode: be4a0...5fc

Ligger en uåpnet på Tise…

Anonymkode: 78fba...be3

Skrevet
flusa skrev (15 timer siden):

Å JA,HERREGUD!!

det var min absolutt favorittparfyme i ungdommen!!

Savner den så mye😭😭

Har funnet en som er så og si identisk, på rusta og spar kjøp, men lukten forsvinner dog veldig fort..

Ja den er så god! Har litt igjen i en flaske som jeg sparer på, fant den på Finn for noen år siden! 😅 
Jeg og har funnet en på HM som lukter nesten helt likt, La Rive- ett eller annet, rosa flaske med blå topp. Men den holder heller ikke noe lenge. 😅

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (17 timer siden):

Den finnes 😊🍉🍎

Hvor finnes lacoste touch of pink? Jeg har lett etter den i noen år nå. Finner den ikke 😔

Skrevet
Djungelvrål skrev (23 timer siden):

Takk, var ikke klar over at den er tilbake, trodde ikke det var så lenge siden jeg googlet den :)

Ser at motivet på flaska er litt annerledes

Anonymkode: f2e56...288

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (På 4.2.2022 den 6.21):

Obsession finnes da fortsatt,mener jeg?

Ja, tror det. Tok med den for å sammenligne duften tl den fra fleur de sante med noe…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...